Günaydın

Aralık 15, 2006

Bugün yaşasın cuma ya, benim bir fal bakasım geldi bir fal bakasım geldi sormayın.

Eee, ne bekliyorsunuz, sağdan sayın :)

Not: Kayıtlar saat 2:00 de kapanıyor, sonra şanslı kişiyi seçmeye gelecek sıra.

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. ay handan duyan da calısıyorsun falan sanacak. neyi sayacaz, ne sagdan, ay ben bir halt anlamadım:=)))

    sima

    YanıtlaSil
  2. Ben 2 miyim şimdi yoksa Sima nın yerini kapabilir miyim?

    YanıtlaSil
  3. Simacım 1 diyeceksin canım, saymaya başla demek istedim :)

    Aslıcım iki ol sen :)

    YanıtlaSil
  4. ve 3 kapınızda:))

    YanıtlaSil
  5. benim payımda 4 düşmüş oldu:)

    YanıtlaSil
  6. ay tamam 1 o zaman, aslı yerimi falan kaptırmam o benim kısmetim:=))

    YanıtlaSil
  7. yav kapıdan almıyolardı az kalsın :P
    fal mı dedin handaaan?!
    beş! ben beşinciyim, yetiştim di mi?
    ha bi de tünaydın herkese :)

    YanıtlaSil
  8. Şimdi kahvemi içiyordum Candan, son anda yetiştin.

    6 numara da ben olayım bari de bir zar atayım gidip:) Birazdan bugünün şanslısını söyleyeceğim. (Önce bir zar bulayım da :)

    YanıtlaSil
  9. ben akşam falı için randevu alayım canım,şöyle karşılıklı canlı canlı

    YanıtlaSil
  10. Ben çikolatalı kahve istiyorum ama, onun falına baklır mı ki acaba :)

    YanıtlaSil
  11. Gülçin canım, sadece bir kişiye bakacaktım, o şans da Le Jardin'e çıktı, bir dahaki sefere artık.

    YanıtlaSil