Sabah Sabah

Aralık 16, 2006

Ocağın altını temizlemeye çalışıyordum. Yağ sökücüler, kireç çüzücüler, kaynar sular denedim olmadı. Sonunda kazımaya başladım. Tabi güzel olanlara kıyamadığımdan hiç kesmeyen bir sebze bıçağı kullandım bu iş için. Sonra düşündüm ki; hiçbirşeyi küçümsememek gerek, kör bir bıçak bile işe yarayabiliyor bu dünyada.

Not : He canım, temizlik yaparken bile felsefik düşünüyorum ben.
Not2: Ocağın altı nasıl o hale geldi diye sormak yasaktır. Dikkatimizi son cümlede toplayalım lütfen.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. not 2 süpperdi :D ocağın altı nasıl oldu handan :P hehehe

    YanıtlaSil
  2. HEEEE TEYZEME HAVALE EDİYON YANİ BENİ. OCAKLARI KARARASICA, MİSTIR MASSILLARI TÜKENESİCE.hıh

    YanıtlaSil
  3. Zehraaaaa :)

    Aylincim, sana bir iki şarkı bulacağım bugün :)

    YanıtlaSil