Noel Baba Var mı?

Aralık 19, 2006

Yılın bu zamanında canım hep yılbaşı filmleri istiyor. Nedense içimi sıcacık yapar bu tür filmler benim. Hiç sıkılmam.

Geçen sene yılbaşında çocuklar yattıktan sonra Can'la "It's A Wonderful Life"ı seyretmiştik, çok güzeldi.



Örneğin. Sen Uyurken de sıkılmadan defalarca izlediğim filmlerden.



"Yes Virginia, There Is a Santa Claus" diye bir film vardı, bilmiyorum izleyen oldu mu. Bulursanız kaçırmayın bence.



Eminim düşününce daha çok film çıkacaktır.

Yılbaşı zamanını seviyorum. Yılın herhangi bir günü olabilir belki ama büyüleyici yine de.

Ah, evet bence Noel Baba var.

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Oğlum geçen gün sordu. Noel baba bacadan girermiş ya. Bizim ev kaloriferliymiş. Nereden girecekmiş?
    Dedim ben de, ''Çocum o Amerikan evlerine giriyor. Bizim eve gelene kadar hüüüüüüü..''

    YanıtlaSil
  2. Kız bizim noel babamız, babamız. Benim izin vermediğim oyuncaklar için ağlayınca, babası dayanamayıp alıyor. Ayol böyle de otorite sağlayamayıyom.

    Henden ya. Karnıbahar aldım ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Püf noktaları vardı onun ama unuttum. Kıymalı yapacam. Bana kısaca yazsana. Sen biliyosundur. Bişiler yapınca kokusu da gidiyodu hani. Ayy nasıl yapacam ben karnıbaharı. Bildiğin güzel bi brokoli tarifi varsa onu da yaz. Ben recim maksatlı, brokoliyi sadece suda haşlayıp, yoğurda bulayıp yediğimden, evdekiler yemez. Şöyle lezzetli bi tarifin var mı?
    NE KIZIYON. OCAĞINA DÜŞTÜM HANDAN.Gerçi ocağında kirlenmişti ya senin.Eeee o kadar yemek yapmaya ocak mı dayanır.hi hi hi.
    (yine tıtıtılayacak bana)

    YanıtlaSil
  3. Handan'cığım şu filmlerin türkçe adı yok mu, varsa da biz de anlasak.
    Valla senin yüzünden ing. kursuna kaydolacağım valla yakında:))
    Yok ben ing. yazarım dersen, görürsün bundan sonra tüm yazı ve şiirlerim fransızca olacak haberin olsun:))
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Sen çok yaşa emi. Kız bir de internet bağlantısı koptu kaç saattir. Yemek kitaplarımda da bulamadım. Mutfakta oturuyordum saf saf..
    Sağol şekerim. Yapıyom bu akşam brokoli çorbası. ;)Karnısıbahar içinde kıyma siparişi verdim noel babaya. Onu da şimdiden yaparım yarın akşama yemeğim olur nırınım.

    YanıtlaSil
  5. Benim en sevdigim yilbasi filmlerinden biri Chavy Chase'in Sevimli Aile Yilbasi tatilinde filmidir.

    YanıtlaSil
  6. handancım tabiki de noel baba var sen ağacın altına koy benim için hediyeleri bak ben gelip nasıl noel baba kılığında hepüsünü topluyorum hehehehe :D öptm seni canımcım :) iyi geceler :))

    YanıtlaSil
  7. ben de "sen uyurken" filmini çok severim. Düğüne apar topar yetişir, mantosunu kenara atıp yürürken, aşık olduğunu sandıgı kişiyle evlenmek üzereyken, aslında onun kardeşinden vazgecemedigini anlar.

    - "ben oğlunuza aşığım"
    - "eee.? bunu biliyoruz.."
    - "ama"..."ona degil"

    diğerini işaret ederek
    - "ona"

    ---------------------

    YanıtlaSil
  8. Afiyet olsun Aylin Beder :)

    Le Jardin filmin adı "Evet Virginia, Noel Baba Var". Oradaki yazı da Virginia'nın editöre mektubuydu. Noel Babaya inanmayan arkadaşları ancak var olduğu gazetede yazarsa inanırız demişler. O da "Lütfen bana gerçeği söyleyin Noel Baba var mı?" diye soruyor. Aslında bunun cevap yazısı vardı bende ama bulamıyorum bir türlü. Bulursam onu da koyacağım.

    Emircim ben onu seyretmedim sanırım , ama Chavy Chase olduğuna göre eğlenceli bir film olsa gerek.

    Zehracım , sen gelirken getireceksin hediyeleri, biz sana kurabiye bırakacağız ağacın altında, tı tı tı :)

    Eserel, gözümün önüne geldi bir anda o sahne.

    YanıtlaSil
  9. HANDANCIM BEN BAŞKA NOEL BABAYIM YAHU TITITITITI :p BEN HEDİYELERİ TOPLAYIP SİZE DE KURABİYELERİ BIRAKIYORUM :D HİHİHİHİHİ REJİMDEYİM KURABİYE YİYEMEM :P ÖPTM :D

    YanıtlaSil
  10. Bari elmalı kurabiye getir gelirken :)

    YanıtlaSil
  11. ayy getirmezmiyim çook güzel yaparım hemde :) yarısını yerim ama yolda :D hihihihi

    YanıtlaSil
  12. İlahi Zehra, hani rejimdeydin yiyemezdin sen, bi dediğin bi dediğini tutmuyor, kandırıkçı :)

    YanıtlaSil