Aralık 21, 2006

BUGÜN NE RENKSİN?

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. siyah beyaz :)
    mır mır mır

    renkli bir kişilik var buralarda gezinen o, kesin rengarenk der, gökkuşağının tüm renklerini sayar

    YanıtlaSil
  2. Saçlarımı boyatmam gerek. Çok koyulaştı kafam.
    Ben de koyu sarıyım diyim madem.

    Bu mır mır mır diye dolanan anonymous, bisim Cim olmasın kıs?
    DÜDÜK MAKARNASI. AKŞAM NE GELMEDİN MSN'YE .Kraliçe Elizabeth düşsün kafana işşallah işşallah.
    Perdon Henden. Ailevi meselelerimis.:)

    YanıtlaSil
  3. aklıma ilk olarak mor geldi,ne çok iyi,ne de kötü. bir tarafım iyi,bir tarfım kötü gibi. en güzel de mor uydu sanırım.

    YanıtlaSil
  4. şuan işteyimm..akşama ise en iyi arkadaşım evlenicek yakında, şuan o şehir dışında davetiye dağıtmak bana düştü :)) davetiyelerini dağıtacam :))ayy ayy :)) ne güzell :))

    YanıtlaSil
  5. anaaa ben bu başlığı nasıl okumuşum :D ayyy bugün nerdesin diyor sandım :D yaşlanıyorum handannn :)) hehehe bugün nerenksin diyormuş yahuu :D ayyyy kendimi kınıyorum tıtıtıtı :D neyse sen az çok beni tanımışsındır ben rengarenkim:))) değişmezz hiçbir zaman tüm renkleri barındırırım ruhumda :D öptüm seni kocamn iyi akşamlar canımcımm :))) ayyy hala gülüyorum kendime :)))))))

    YanıtlaSil
  6. Kıs renk mi kaldı akşam oldu ayyy.
    Bir de bu Zehra arkadaş da, ben gibi ayy ayylayıp duruyor. Bir ben sanıyordum.. eheh
    iyi akşamlar.
    Sular kesik kıs. Zeytinyağlı dolma yapacaktım. Yaprakları yıkayamıyorum ayyyyyyyyy.

    YanıtlaSil
  7. aaaaa sen ne zaman döndün ayol.. naber yaw... ben seni külliyen gitti sandıydım...
    heralde çok geç kaldım ama olsun: hoşgeldin


    nam-diğer joone

    YanıtlaSil
  8. Günaydın millet :)

    Aaa kedi cim gelmiş. Ne güzel seni görmek.

    Koyu sarı ha :) Ben dün boyadım saçlarımı, kısıl oldum yine.(Ailevi meselelerinizi aranızda halledin bakiim, tı tı tı)(Sahi, kız cim saçların hâlâ siyah diil di mi senin?)

    İvriz sanırım bu tam dengede bir renk değil, biraz sıkıntıya kaymış gibi.

    Zehracım, kısa yazdım diye dikkat etmeden okudun di mi? Bir dahaki sefere sınav yapıcam yazdıklarımdan. Kağıdı kalemi hazırla:)

    Joone, ben de sen gittin sandıydım, adres değiştirmişsin, hemen gittim baktım, "Sad"i dinliyorum şimdi :)

    YanıtlaSil