Keşke...

Aralık 26, 2006

(Devamını sen getir.)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Birileri gelip de yorum yazsaydı, ne iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
  2. ah! keşkem, keşkem, keşkem :P
    iyi ki de lügatten çıkardım bu sözü, yerine inşallah kullanıyorum :)
    demin aklıma geldin, yorumda da adın geçti, bak bakalım ne içinmiş :P

    YanıtlaSil
  3. Şimdi hep beraber ellerimizde sahlep dışarıdaki karı seyredip sohbet ediyor olsaydık. İzmir de yağmaz Handan sen gel

    YanıtlaSil
  4. yılbaşı moduna bürünmüşsün ben gelmiyeli :)) bayıldımmm pembe rengi çok severim zaten :)) hayatta keşke dediğimiz aslında o kadar çok şey var ki :D hangi birini diyim sana :) keşke şuan evde olsam dinlensem en kısası bu sanırım :))) öptüm seni iyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  5. Keşke hiç "keşke"lerimiz olmasa. Ne gecmişe ne şu ana dair.

    YanıtlaSil
  6. keşke lise birinci sınıfta olsam,ama bugünkü aklımla.

    YanıtlaSil
  7. ah,bu arada, King Crimson'ı hiç duymamıştım,ama dinleyeceğim,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. yok keşke falan bende.. olmamalı

    YanıtlaSil
  9. keske verdigim sozlerin %25ini tutacak kadar gevsek olmasam, biraz zorlasam kendimi.. insallah bu seneye :D

    YanıtlaSil
  10. Keşke heyecan hiç bitmese....

    YanıtlaSil