Detoks

Aralık 11, 2006

Bu haftayı mümkün olduğunca haşlama olarak geçirmeyi düşünüyorum. Tatsız tuzsuz biri olursam benden değil yediklerimdendir haberiniz olsun.

Zaten bu hafta bu blogda tatlı tuzlu ne varsa bahsetmek yasaktır :) Şekerim , tatlım gibi hitaplardan bile uzak duralım lütfen.

Beriş, o tiramisuyu bu hafta yaparsanız çok feci olacak haberin olsun. Tı tı tı.

Not 1: Hayır efendim, kilo filan almıyorum, bu rejim değil ki sadece toksinlerden arınacağız, di mi, niye yanlış anlıyorsunuz bilmem.
Not2: Annecim yok aç kalmıyorum, sen merak etme, hiç senin kızında aç kalacak göz var mı?
Not3: Can, sevgilim, 4-5 zeytin demek 4 ya da 5 zeytin demektir, senin saydığın gibi olmuyor öyle, ona dokuz diyoruz.
Not4: Bu blogda artık pek günaydın demiyorum farkında mısınız? Neden? Cevaplayan sayısı o kadar azaldı ki.
Not5: Ben açken çok çekilmez olurum söylemiş miydim?
Not 6: Bitti, dağılabilirsiniz.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Günaydın Henden.
    Kız boşver diyen desin ,demeyenin ağzı dili tutulsun. Hem ben istemiyom zaten buraya herkeslerin gelmesini..ho ho hooo.

    Bu arada detox yaptığını ve aslında rejim yapmadığını öğrenmem iyi oldu. Elimde süper yemek tarifleri var. Bu hafta yayınlamazsam, bana da Gaffur desinler.:o)

    YanıtlaSil
  2. ben burada günatdın demeyi çok seviyorum ama maalesef pek diyecek gibi de gözükmüyorum,sabahları dersler var malum. yaz gelsin bol bol günaydın derim:))

    hala manowar defender çalıyor,takıldım bu şarkıya:) diğer şarkılarına da mutlaka bakacağım. önerin olursa iyi olur aslında.

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Aylin, günaydın İvriz. Keyifli bir güne açılsın sabahınız.

    YanıtlaSil