Aslında

Aralık 06, 2006

Tam da olmamız gereken yerdeyiz .

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Hiç de değil. Kendi adına konuş lütfen. Ben tükkanın yerini değiştireceğim zaten. Sosyetem sarsılıyor burada.
    Elif Dağdeviren sana dava açacakmış haberin var mı? tı tı tı bana. Ağzıma biber sürcem..:o)

    YanıtlaSil
  2. Şunun şurasında( İşte bak tam da burasında) gezdiğim beş tane bile bilog yok. En fazla da bu bloga geliyorum zaten. Fazla gezmiyorum sinir yapıyo diye. TI TI TI LAMA DA DİNLE. Ayol bu kadar mı denk gelinir koca sanalda? Aman be Handan. Aman be Handannnnnnnnnn... Çok doldum çokkkk. Birisi msnde fena dolduruşa getirdi beni. Kız bana bak. Senin blogunu sanalın en ücra köşesine taşıyalım mı? He ne dersin?
    CEVAP VERME BANA HANDAN. ZATEN İSTANBUL'A GELDİĞİNDE BENİ ARAMADIN.
    Ben de yazın İzmirden geçmeden Adıyaman'a gidicem.
    Henden o birisi var ya. Hani beni dolduruşa getiren tip. O okuyodur şimdi bu yorumu.

    ÇEVRİMDIŞILARA GELESİCE SENİ.

    Hendencim senin şu blogunu başka bi tarafa taşıma işini bi düşün derim. Kendim için istiyorsam namerdim. Kedim için istiyorsam da namerdim.

    İyi akşamlar diyeyim de gideyim bari. Valla kızım senin blog mabed gibi. Herkesler burada toplaşıyor.

    YanıtlaSil