Sabahın İlk Saatleri

Ağustos 01, 2023

Alış veriş yapmamıştım, kahvaltılık hazırlamamıştım, yanımızda götürecek şeyimiz yoktu , hep böyle yapıyor, son dakika gidelim mi diyerek gitmemeyi sağlama bağlıyordu diye Can'a sıralıyordum ki sorunun o değil kendim olduğumu anladım. Kamp kamp deyip duruyorum ama iş yapmaya gelince bir tembellik bir isteksizlik. Oysa biliyorum gittiğimde kesinlikle çok mutlu olacağım. "Hadi gidelim"dedim.

Bir gün önce Kürşad'ın mangal partisinden arttığı için bize getirdiği kasap köftesini ve buzdolabındaki bir kaç kalan şeyi attım çantaya, deniz çantasını kaptım, kitabım, fotoğraf makinem, yedek kıyafet. On beş dakika sonra hazırdım.

Yarım saat sonra da yola çıktık. Zaten geldiğimiz kamp yerinde kafeterya vardı, eksikleri oradan alabilirdik. İstanbul'da en sevdiğimiz kamp yerine geldiğimizde saat üç gibiydi.

Yine bir aksaklık oldu tabi, karavanın öndeki klavuz tekerinin takıldığı yer yalama olduğundan yerine takamadık o tekeri. Napalım, biz de ayırmadan arabadan yerleştirdik bir köşeye. Her zamanki yerimize kurulduk. İki çadırdaki komşularımız dışında kimse yoktu, onlar da akşam bize iyi tatiller diyerek gittiler. Çok seviyorum kampçıların birbirlerine karşı yakın ve nazik hallerini. Bir sorunun olsa hemen koşarlar yardıma. Biz biraz yabani olduğumuzdan pek kamp arkadaşımız yok konuştuğumuz ama genel itibariyle hiç sorun yaşamadık birileriyle.

Şu an sabahın ilk saatleri. Hafiften güneş çıkmaya başlayınca gözümü açtım, yeniden dönüp uyuyacaktım ki napıyorsun Handan diyerek kalktım yataktan. Kendime bir neskafe hazırladım. Kitabımı, defterimi, kahvemi ve polar şalımı alıp kapının önüne çıktım.

Güneş tam karşımdan doğuyor, rüzgâr bayağı serin esiyor (gece polar kalın uyku tulumuna sarılıp yattık düşünün artık ), dalgaların sesi kuş sesine karışıyor, onun dışında çıt yok. Pırıl pırıl , tertemiz bir sabah. Tek başınalığımın ve dünyanın tadını çıkartıyorum.

1. Ooooh o huzuru hissettirdin bize de Handan! Burada da henüz gün başlamadı. Çocuklar uyanmadan evin sessizliğinde ben de sabah kahvesiyle pıt pıt yağan yağmurun tadını çıkartıyorum <3

1. Evin sabah sessizliğinin güzelliği. Ben se şu anda kalkıp da spor mu yapsam yoksa şu köşede sessizliğin tadını mı çıkartsam modundayım :)

2. Yanıtlar
    1. Teşekkürler Özlem, döndük evimize, bir gecelik kaçamaktı.

3. sabah sessziliğine bayılırım, blog okumam yazmam hep sabahtır.Ama öyle bir yerde tabii ki en güzeli doğayı dinleyip izlemek.

1. Evet ,etrafı izlemekten pek kitap okuyamadım ama çok iyi geldi :)

4. karavanla bir yerlere gitmiyorsunuz handan artık? eşin çalıştığından olabilir değil mi? biz de çok özlüyoruz karavanımızı ama her yerde o kadar çok karavan oldu ki neyse tadında bıraktık diyoruz. ama tatile gideceğiz yakında, çok pahalı her yer. keşke karavanımız olsaydı da diyoruz

1. Bir müddet sitete karavanı koymamız sorun olduğu için yerinden çıkartmamak istedik. Ama ondan sonra hidememiz evet Can'ın uçuşları yoğunlaştığı için Buket. Arada boş günleri oluyor ama bir senedir uzun uçuşlara geçtiğinden evdeki zamanlarda jetlag vuruyor. 11 aydır çıkmamışız hiç.

Kamp yerleri de çok pahalanmış. İndirimli haline üç kişi 750 lira ödedik gecelik. İki buçuk katı olmuş geçen seneden beri.

5. Okurken bile içim açıldı. Seneye şu kamp işini çok denemek istiyorum bakalım önce çadırla başlayacağız galiba. :)

1. Yer matını çok iyi seçin, çadırda en zor olan yerde yatmak. Havalı matlar daha iyi olabilir aklında olsun. Ben çok seviyorum kamp yapmayı, ruhuma iyi geliyor.