AAAAAAAAA!

Ağustos 12, 2023


Böyle içim sıkıldığı zamanlar benim yerime çığlık atan şarkılara bayılıyorum.

Bugünü saldım çayıra şeklinde kelimenin tam anlamıyla hiçbir şey yapmadan geçirdim. Yarın gıpraşmaya çalışmalıyım. 

Sporumu yapayım, aldığım mantarlarla kapya biberleri kavurayım, balkondaki çamaşırları toplayıp ütüleyeyim, kitabımı bitireyim. 

Tatil planlayayım. Eylül tatilinin akibeti belirsiz ama ekimdeki için birşeyler yapabiliriz belki.

Halloween partisi plânlamaya başlasam iyi olur. En ufak bir fikir gelmiyor şu an aklıma.

Evet evet, kendime plânlayacak bir şeyler bulmazsam can sıkıntısından pan diye patlayabilirim.

AAAAAAAAA. Meori Apuda !



Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Bizim tatile ihtiyacımız var gibi. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bile gözümde büyüyor , Can'la tatil plânı yapmak dünyanın en zor ve sinir bozucu şeyi olabilir :D

      Sil
  2. Ben çığlık atmam gereken zamanda bile çığlık atamıyorum, kursu varsa gitmem gerek:) bu arada gelecekten bildiriyorum spor dışındakileri yapabileceksin. Spor regl ağrısı yüzünden yatacak:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en güzel konserlerde atıyorum, konserden bir çıkıyorum cillop gibiyim :D Bir de böyle çığıran şarkıları dinlemek iyi geliyor, gecenin bir yarısı ben bağrınamayacağım için.

      Sil
  3. :) Ahahahah bağıra çağıra şarkılar dinlemeyi ve karga sesimle eşlik etmeyi pek severim.

    YanıtlaSil