Kardeşim Diye Demiyorum Çok Eğlenceli Adam :)

Ağustos 19, 2023

Telefonum çaldı demin, Kürşad arıyormuş. Yerlere yattım gülmekten.

Abla Ankara İzmir arası bu yol hiç bitmiyor. Hüküm Dağı'na ulaşmaya çalışıyorum sanki,   Peter Jackson bana üçleme çeksin.

Saatte elli kilometreyle yol mu biter, millet  patates soğan satacak diye ben bir türlü ilerleyemiyorum. 

Bak şimdi Allah için bayağı ekonomik kullanmış oldum arabayı, benzin bitmiyor böyle giderken.

Radar var yazıyor ama hız sınırını yazan tabelâ yok, neye göre ayarlayacağız kendimizi herkes kendi radarına göre mi yapıcak ? 

Saatte 90km yazmasından iki yüz metre sonra 70 e  düşüyor. Ne yapıcaz o iki yüz metrede birden ışınlanıcaz da mı çıkıcaz . Altımızda hangi araba var sanıyorlar bunlar. Saniyede hızlanıp yavaşlayacağız. Sanki elektrikli oyuncak araba kullanıyoruz.

Gidiyorum gidiyorum varış noktasına kalan saat hep aynı, koşu bantında mı gidiyorum ben, varamıyorum bir yere.




Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. yoğunmuş biraz trafik herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trafik yoğun değil, şehirlerarası yol sürekli kasabalardan geçtiği için sürekli hız limiti var

      Sil
  2. Ay o yol insanı delirtir! Ve radar da var evet maalesef :))) Ama yorumlar çok iyiymiş bence radara yakalansa bu hoş çeneyle özgürlüğü kazanırdı..

    YanıtlaSil
  3. kullansak da kullanmasak da parasını ödediğimiz yolları denesin bir dahaki sefere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsaydı giderdi de orada yok sanırım otoban.

      Sil