Boş

Ağustos 29, 2023

Sabah pilates yaptım, duş aldım, bulaşık makinası çalıştırdım, yıkananları yerleştirdim, geri dönüşüm çöplerini toplayıp attım, dişçiye gittik, dönüşte kahvaltı hazırladım, karpuz kesip dolaba koydum, uzun zamandır konuşmadığım büyüklerimi aradım sohbet ettik, miras kalan bir arsa konusu vardı onun ne olduğunu anlamaya çalıştım, tavuk haşladım, pilav pişirdim, çorba yaptım, kasaba sipariş verdim, markete sipariş verdim, gelen siparişleri yerleştirdim, akşam yemeğini yedik, kitap okudum , video düzenledim, bir sürü müzik videosu izledim, Manga konserine bilet aldım, abur cubur keyfi yaptım, blog yazdım, duolingoda fransızca çalıştım, oğluşlarımla sohbet ettim. Ve gece yarısını geçen şu anda bomboş bir gün geçirmişim gibi hissediyorum. İçimdeki boşluk nasıl dolacak ?

Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. e hayat böyle bir şey işte ,dolacak pek bir şey yok. Evde olmak iş hayatına göre daha dolu dolu geçiyor bana göre.
    benim evlat da tavuklu pilav istiyor , mevlüt pilavı, akşama bende yapayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde insan sıkıldıkça yapacak bir iş buluyor, hiç boş kalmayabilir :D

      Sil
  2. E daha ne olsun Handaaaannn? O nasıl boş bir gün? Ev işlerini saymasan bile oğluşlarla sohbet, müzik, kitap, blog, Fransızca... Bunlar bile günü dolu saymak için yeterli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte ondan biz bu duyguya depresyon diyoruz ya Manxcat, dipsiz bir kuyu, hayırlısıyla bi atlatsaydım.

      Sil
  3. Güzel bir gün geçirmişsin darısı başıma diyeyim.

    YanıtlaSil
  4. hepimiz böyle hissederiz ki bazeen :)

    YanıtlaSil
  5. bazen hepimiz böyle hissederiz kii :)

    YanıtlaSil
  6. Bazen böyle günlere de ihtiyacımız oluyor, yoğun günler belki kapıdadır. :)

    YanıtlaSil
  7. sahi ben deni bizim kitap kulüüne neden almadım ki , bizim grupla tanışmak ister misin gerçi bi sürüsünü blogtan tanıyorsun muytemelen :) canın sıkılırsa de ekleyivereyim :) güzel kitaplar okunuyor bazen sadece sohbet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi biraz daha iyi hissettiğimde geleyim Hatice, bir ara müzik dinleyip telefonda oyun oynama modundan çıkacağımı ümid ediyorum. Teşekkür ederim teklifin için 😘

      Sil
    2. oyun oynama modundan çık , evdeki ıvır zıvırlarını döööök veee minnak hediyeler kartpostallar hazırla birşeyler üret o oyun modu fena

      Sil
    3. Hem de çok fena valla Hatice.

      Sil
  8. Ayy neredeki Manga konserine? Kuruçeşmede gittim bu yaz ama gene gidesim var, kesmedi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haribiye Açık Hava'da, hadi gel sen de :)

      Sil
  9. Ben de tekrardan yogaya başlamak istiyorum. Yazın yüzüyorum diye ihmal ettim 😁

    YanıtlaSil