Yok Ya Benim Kocam Kesinlikle Marstan Değil

Ağustos 06, 2023

Gece 13- 14 saat uçmuş, sabah eve varmış. Tam ben spor yapıyordum o ara, çok yorgunum diyerek yattı. Buraya kadar normal. Bir saat önce kalktı, kahvaltı yaptı. O bir saat boyunca hiç aralıksız yokken neler yaptığını anlattı. Allah'ım değişik bir şey yapsa neyse. Yolda gelirken kendi molasında nasıl uyuyamadığınu bile sorgulayarak anlatıyor. Anacım hangi uçuşta uyuyabildin de bunda uyuyamamana şaşırıyorsun. Kırmızı et çok pahalıymış (1000 liraya biftek ) , pizza Afrika'dan ucuzmuş, bana meyve bulmak için nasıl markete gitmiş , bara giriş 500 liraymış girmemişler, yanındaki kaptan selfi çubuğuna 3000 lira vermiş inanamamış felan. Anlattı anlattı anlattı.  Anlatması bitti ( Benim ilgim de azalmış olabilir ) gitti yine yatmaya. Uleyn insan sen ne yaptın diye bi sorardı. Vallahi acıktığı için değil şunları anlatıcam diye uyandığını söyleyebilirim ama ispatlayamam :D Ben bir yere gittiğimde de aynı şey oluyor, yine onu dinliyorum . Bi uyansın da kaç defa bulaşık yıkayıp ütüyü nasıl yaptığımı tek tek anlatmazsam... Ay, buraya yazarken üşendim, boş ver :D

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. :))) Onlar anlatırken illa ki dinlememiz gerekiyor :))) Biz anlatınca göz devirirler, biz çok uzatıyor oluruz vs. En azından anlattıkları şeyler ilginç olsa bari :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma yaa, artık bir yerden sonra tamam sıkıldım diyorum :) Benim anlattıklarım olursa da hiçbirini dinlemediğinden duvara konuşuyor gibi oluyorum :)

      Sil
  2. Ahahahahahah. :) Ya benim kocam da en basitinden bakkalda birine denk gelip ayaküstü konuşsun. Konuşma içeriğinden başlayacağına konuya şöyle girer. Ya işten gelirkeb şu bizim yokuşun ordan iniyordum, o kadar da yorgunum ki bakkala mı girsem diye seni aradım ya.... Anladınız değil mi üç cümlelik olaya hikaye yazıyor. Daralıyorum. :D

    YanıtlaSil