Meydan Okuma 31

Temmuz 31, 2023

31- Hangi sınırlayıcı inançlara sahibim ?

İnsanın yaşı ilerledikçe deneyimlerinden kazandığı bir önyargı oluyor. İşte o önyargılar da bizi sınırlayan inançlara dönüşüyor. Çocuklarda bu yok örneğin. Gençlikte de yok. Yaşayıp giderken yavaş yavaş kendimize güvenli ortam yaratacağız diye ördüğümüz ağların içine hapsolup sınırlanmaya başlıyoruz. Beni benden başka sınırlayan varsa ,onlara bu izni verdiğim için yine kendimi suçlarım. 


Koskocaman bir ay geride kaldı. Teşekkürler Özlem, sayende her güne keyifle yazdım. Üzerinde düşündüğüm değişik konular oldu. Gelecek ay da her gün yazmaya karar verdim. Bakalım başarabilecek miyim :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. evet evet! :) yani evet her gün yazmaya ve evet kendimize yetiyoruz başka kısıtlayıcıya gerek yok zaten :)) iyi ki yaptınız özlem'i de seni de okudum fırsat buldukça, demin ona da yazdım, ben de geriden katılacağım sanırım size..

    YanıtlaSil
  2. eğlenceliydi okumak saolun :)

    YanıtlaSil
  3. Bence eylüle de bir challenge bulalım söz bende katılacağım okuması çok keyifliydi çünkü. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem'e söyleyelim hazırlasın yeni bi tane :)

      Sil