Eee Daa Daa Napıyonuz ?

Ağustos 10, 2023

Herkesler tatile mi gitti ne :) Sağdan sayın bakiim , kendi kendime konuşup dinliyom sanırım :D



Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Merhaba ben Ceren buralardayım sesim çakmasa da yazılarınızı mutlulukla okuyorum Handan Hanım cım🥰 sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben burdayım. Her yazıyı okuyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de burdayım :) Hopa'da Temmuz ortası - Ağustos ortası için "çürük ayı" deniyor. Her şeyi çürütecek bir sıcak ve nem oluyor. Kendimi o koltuktan şu koltuğa atarak vantilatör ile nefes almaya ve bayılmamaya çalışıyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da ağustos çok nemli oluyor ama neyse ki şu aralar eylül moduna girdi biraz havalar .

      Sil
  4. Bende buradayım 2 gün ev interneti arızalı idi yeni yaptılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene bize bir hafta gelmemişlerdi, yine çabuk gelmişler .

      Sil
  5. ben burada işteyim takipteyim. Hülya

    YanıtlaSil