Pek Duygusallaştım

Ağustos 21, 2023

Yolda giderken önce annesinin evlendiği zaman geldi aklıma. Mecidiyeköy 'den Taksim'e bir araç bulamayıp koştura koştura gitmiştim. İçeri girdiğimde nikâh masasındaydı, bana oradan parmak sallamıştı :)

Gerçi ben herkesin  nikâhına ucu ucuna yetişiyordum, kendiminkine de geç kalacağım diyordum. Netekim gelin odasına girmeyi başardığımda nikâh saatim çoktan gelmişti ve beni odada bekliyorlardı kızlar:D

Sonra bebeklik hali geldi gözümün önüne. İlk bebeğimizdi. Çok güzeldi. Hepimiz bayılıyorduk ona.


Zaman ne çabuk geçiyor. Daha dün kucağımızda uyuyan, bahçede oynayan çocuklarımız büyüyorlar. 

Allahım onları korusun, öyle güzel büyüyorlar ki .

Dün akşam ilk çocuğumuz evlendi. 



Biz de ağlamamak için birbirimizi dürtüp onları mutlulukla izledik.



17 yaşımızdan bugünümüze neler neler atlattık ama çok şükür gülümsememizi yerinde tutmayı başardık hep.


Hayat bize verdiğin her şey için çok teşekkürler. Daha nice mutlu anları birlikte yaşayalım ...


Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. epey olmuştu buralara uğramayalı. ne güzel anılara denk geldim. çok mutlu olsunlar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel, mutluluklar dilerim yeni evlilere..

    YanıtlaSil
  3. Çok mutlu olsunlar, herkes ne kadar güzel 🌺🎉

    YanıtlaSil
  4. ayyyy ne güzel hayat işte :)

    YanıtlaSil
  5. Genç çifti ve yakınlarını kutluyor, ömür boyu mutluluk diliyoruz.
    Danslarındaki gibi uyum içinde geçsin beraberlikleri.

    YanıtlaSil
  6. Yaa fotoğraflar ne güzeller, eski olan fotoğraflar çok hoşuma gitti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sondaki kolajda sene 1991, üniversite son sınıf, 20 21 yaşlarındayız, okulla teknik gezi adı altında yola çıkıp, beş fabrikayı jet hızla gezip kalan sürede Marmaris'te tatil yapmıştık :D

      Sil
  7. Mutluluklar dilerim ☺️. Ben çocuklara hiiiç acele etmeyin diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Bence de hiç acele etmesinler :D

      Sil