Kendime Not

Ağustos 07, 2023

Bu hafta kendime kızıp durmamaya çalışacağım. 


Sürekli kendimi eleştirmeyeceğim.

Serilip yatıyorum, saçma sapan telefona bakıyorum diye de söylenmeyeceğim.

Kardeşim kalkıp sporunu yaptın mı ? Evet. Yürüyüşe gittin mi ? Evet. Kahvaltı hazırladın, bulaşıkları yıkadın mı ? Evet.

Evin temiz mi ? Manyak gibi sürekli temizlemiyorsun tabi ama derli toplu, süpürmüşsün ,toz almışsın.

Çamaşırlar yıkanmış, ütülenmiş, yerleşmiş.

Akşam yemeği tamam mı, tamam.

Arkadaşlarını, yakınlarını aramışsın, hatılarını sormuşsun. 

Eeee. Ne yapacaksın başka ? Gelmişsin elli küsür yaşına. Bırak yaaa kendini, bi bırak. Müziğini dinle, oyun oyna, kitabını oku, video seyret. Neyse ne. Tadını çıkartmak zamanı. Tadını da nasıl istiyorsan öyle çıkart. 

Zaten havalardan insan eve hapsolmuş kalmış. Hormonların tepene çıkmış, rahat vermiyor.

Bırak gitsin, tamam mı. Ne bu yaaa.



Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Her şey yolunda ise değil eleştirmek bir de ödül vermek gerekir. Bir güzel tebessüm, bir içten bakış ve ruha dokunan güzel bir sözcük; Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. O içerdeki ses bir ebeveynimize aitmiş.bunu öğrendiğimden beri ciddiye almıyorum onu

    YanıtlaSil
  3. Çok haklısın. Ben de bir türlü şöyle bir kendimi salamıyorum. Sanki bir dakika boş geçse dünya yıkılacak 🤣

    YanıtlaSil
  4. Ayy o işlerin hepsini yapınca geriye boş zaman kalıyor mu ya ben şok... :D

    YanıtlaSil