Bi Tane Çılgınca Zıplamalık Bir Tane de Ağlamalık

Ağustos 08, 2023

Gece gece çılgın bir şarkı buldum, tekrar tekrar onu dinliyorum. 2018 şarkısıymış, grubu da hiç duymadıydım ama ben keşfedene kadar dağılmış :D Neyse bu gece bu şarkıyla geçer yarın diğer şarkılarına bakarım. Sanırım şu instagramın tek iyi yanı yeni şarkılar keşfetmemi sağlaması . Sabah da başka bi şarkıya rastlayıp dinleyip dinleyip ağladıydım. Bununla da az sonra kalkıp zıplamaya başlayacağım, Can da bana manyaksın diyecek. Öyle çok diyorsun ki manyak olucam sonunda diyorum, zaten öylesin diyo . Kayıtlara geçsin 32 yıl sonra sevgi sözcükleri bu hale geliyor , ya da benim adam yontulmamış o kısmı çözemiyorum :D

Şarkıları buraya bırakıyorum isteyen zıplasın isteyen ağlasın anacım :) 

Benim ayın muayyen günleri yaklaşıyor, şu an zıplarken bile ağlayabilirim :P 



Sanırım ilk bakışta hangi şarkının hangisi olduğu belli .

Bugün klimayı kapatıp kapı pencere açtığımız için pek mutluyum. Serin bir rüzgâr esiyor. Uzun bir süreden sonra ilk defa balkonda çay keyfi yaptım içeri kaçmadan.

Hepinize iyi geceler.



Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. İkinci şarkıyı daha çok sevdim moduna daha uygun bu aralar. Hava da serinledi bugün çok şükür .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk şarkının videoklibi çok sevimsizmiş :D

      Evet , çok şükür.

      Sil
  2. Peki ben neden sürekli İbrahim Tatlıses Mavişim dinliyorum?? Çünkü bir dizide çalarken duydum ve takıldı dilime. :D

    YanıtlaSil