Az Biraz Klimayı Kapatayım Dedim İçime Sıkıntı Bastı

Ağustos 28, 2023

Allah klimayı icad edenden razı olsun, bu sıcaklarda napardım aksi halde bilmiyorum. Biraz rüzgâr esiyor gibi geldi , kapatayım klimayı dedim, durdukça içim şişmeye başladı. Zaten içim şişme moduna geçmek için sudan bahaneler arayıp duruyor havayı da ben katmayayım içine diyerek hemen gidip açtım yeniden .


Marketten sipariş ettiğim domatesler salça olma kıvamında geldiğinden buzluğa atmıştım onları, şimdi soyup kaynamaya koydum, yazık olmasınlar.

Mısır haşlanıyor. Tavuk suyuna çorba yaptım. Tavukla pilav da pişiyor. Oturup bi güzel yemek yiyeyim de kendime geleyim bari. Hoş geldiğim kendimin de pek tutulur yanı yok, böle bi içi kararmış kadınla birlikte yaşamak zorunda olmaktan pek şikayetçiyim hakim bey.

Derken yemeği de yedim. Biraz kitabımı okuyacağım sanırım. Market alış verişim gelse de cipsle çay keyfi yapsam . Umarım yemek saatim bitmeden gelirler :)

Bu çok faydalı yazıyı okuyanları tebrik ederek aranızdan ayrılırken en güzel günler en güzel geceler sizin olsun diyorum. Öpüldünüz. 


Biraz şu gençlerin danslarını izleyip gülümseyeyim ben. 

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Bence yazı on numara beş yıldız olmuş :) en güzel günler sizin olsun efenim 🤗🌺

    YanıtlaSil