Blog Tarihinde Bugün :)

Ekim 12, 2020



15 sene önce bugün bir şarkı tutturmuşum :) Sadece onunla da kalmamışım gerçi bütün gün bir sürü yazı yazmışım. (Tık) 

14 sene önce bugün bloğum kapalıymış.

13 sene önce bugün değil de dün yazmışım,  bayrammış. (Tık) 

12 sene önce bugün yıllık döküm yapmışım.  (Tık) 

11 sene önce bugün 29 un onuncu yıldönümüymüş (Tık)

10 sene önce bugün İstanbul'a taşındığımızdan üç gün geç yazmışım. (Tık) 

9sene önce bugün 41 kere maşallah :) (Tık)

8 sene önce bugün kutlama bahanelerini asla kaçırmayacağımı duyurmuşum. (Tık)

7 sene önce bugün pek sessizmişim (Tık)

6 sene önce bugün dört dörtlük olmuşum. (Tık)

5 sene önce bugün kaç tane var saymışım. (Tık)

4 sene önce bugün eylemlerdeymişim. (Tık)

3 sene önce bugün yine bir döküm yapmışım.  (Tık) 

2 sene önce bugün yok canıııımmm. (Tık)

Ve geçen sene bugün ışığa dönmüşüm yüzümü. (Tık) 

 Ve bugün. Yarım asırlık oldum ben ya. Aaaaaaaaaa :D



Bu sene bu marş benim için çalsın, Erdiiiii Handan elliiii şeref yaşınaaaaa :)


50 sene önce bugün




Benzer yazılarım

47 Yorum yap

  1. nice mutlu yaşlara :)
    Yazmaya ve yaşamaya en güzel duygularla devam :)

    YanıtlaSil
  2. canım nice mutlu yaşlara ...

    YanıtlaSil
  3. İyi ki doğdun Handan! Mutlu bir gün olsun! 30'dan bir saat fazla göstermiyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bu makinalar da biraz çeki düzen veriyorlar sanırsam :)

      Sil
  4. Nice mutlu yaşlara Handan. Yüzün hep gülsün böyle. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, hepimizin yüzü hep gülsün Hülya :)

      Sil
  5. Nice mutlu senelere. Umarım çok çok çok uzun yıllar keyif alarak yazar ve yaşarsınız...

    YanıtlaSil
  6. sevdiklerin ile birlikte sağlıkla mutlulukla nice yıllara.

    YanıtlaSil
  7. Kalan diğer 50 senen için güzel planların olsun ..hepsini bir bir gerçekleştirmen dileğiyle..
    Ninem 100 yaşına kadar yaşadı bence sen de bir 50 daha blog yazacaksın kuzum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de onu hedefledim ama du bakalım Zoitsa :D

      Sil
  8. Aaaa....50 oldun mu sen? Hiç göstermiyorsun, Maşallah. Ay Handan ne kremi kullanıyorsun ne olur yaz. Nice yıllara, huzur, mutluluk, en önemlisi sağlıkla. ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldum valla Müjde :) Teşekkür ederim :) Madecassol merhem kullanıyorum canım, ama daha çok kilo etkisi o :D

      Sil
    2. Şimdi baktım Maşallah demişim, benden nazar değmemiştir. Oh be sevindim:)

      Sil
  9. 50 nedir yaaa ben kırk derdim sorsan bana onu da demeyebilirdim :) seviyorum kız seni iyi ki doğmuşsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum seni kız :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Yüzünüzden tebessümün eksik olmadığı yıllar diliyorum size. Sanırım genç görünmenizin sırrı bu olsa gerek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak sırrımı çözmüşsün Ebemkuşağı :) Teşekkür ederim. Hiçbirimizin yüzünden tebssüm eksik olmasın :)

      Sil
  11. Allah yaş bereketi versin Handan 😘😘😘

    YanıtlaSil
  12. Nice yıllara sağlıkla sevdiklerinle birlikte inşallah Handancım

    YanıtlaSil
  13. Nice mutlu yıllara Handan hanım

    YanıtlaSil
  14. Doğum gününüz kutlu olsun 🥰

    YanıtlaSil
  15. İyi ki doğdun güzel kadın 😘 daha nice güzel ömürlere inşallah sağlıkla canım benim 😊❤🎈🎈🎂🎂❤😊 sevgiler canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem, benden de sevgiler :)

      Sil
  16. Benden bir hafta 13 sene evvel doğmuşsun.
    😁
    Doğum günün kutlu olsun.
    Ailen ve sevdiklerinle huzur ve sağlık dolu nice yaşların olsun.
    🎂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Amin. Terazi kardeşliğiii :)

      Sil
  17. Doğum günün kutlu olsun şirin kadın. Hep böyle güzel gülerek geçsin yılların inşallahhhhh. İyikim varsın.🥰😘😘

    YanıtlaSil
  18. doğum gününüz kutlu olsun erkeklerinizle nice yaşlara

    YanıtlaSil
  19. Nice nice güzel yillariniz olsun. Yuzunuz hep gülsün.🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin yüzü hep gülsün :) Teşekkürler :)

      Sil
  20. Nice nice nice mutlu yıllara, iyi ki doğdun Handan
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  21. Işığa dönük yüzün hep güzel yansımış bunu da ekleyelim:)
    Nice sağlıklı, mutlu yıllara<3

    YanıtlaSil
  22. Nice güzel senelere Handan. Çok güzel görünüyorsun :-)

    YanıtlaSil