Çok Mööm Duyuru

Ekim 14, 2020

İki saattir yorum cevaplıyorum arkadaşlar. Yahu ne ara bu kadar birikmiş, ben napıyordum da cevaplamamışım bilmiyorum. Çok meşguldum herhal. Üç yazım haricinde (Yoruldum artık onlarda, baktım kimseye cevap yazmamışım öyle bıraktım.)  ay başından bu yana Handan cevaplamamış dediğiniz her yoruma baktım, duyurayım dedim. 




Şimdi artık kitabıma dönebilirim. Ya da yapbozuma mı baksam. Ütüler de beni bekliyor. Ay, seç beğen al :D



Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Oyumu kitaptan yana kullanıyorum. Sen deşiğinden beri de, aklımdaki işlere kült deyip, yayıla yayıla kitap okuyorum 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle yaptım Sevda, gece iki buçuğa kadar da başından kalkmadım, bitirdim kitabı :D

      Sil
  2. Yorumlarla ilgili sorun devam ediyor, yorum bildirimleri mail olarak ya gec geliyor, ya da gelmiyor. En azindan bende öyle... unu eleyip duvara asmiş olduğunuz için; yapboz, kitap ve ütü arasında tercih şansınız var ne mutlu; biz de ilerde o gunleri göreceğiz inşallah. Bir yapboz ben de hayal ediyorum, istiyorum, ama gönülden gecen olarak kalıyor. Biliyorum ki vakit ayıramayacak ve sanki hissiyatım yapboz yapacak kafada degil:) sevgiler💟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yorum bildirimleri çok kötü, bir geliyor üç gelmiyor. Zaten yayınlar da okuma listesine geç düşüyor. Neyse artık.

      Evet, benim oğlanlar büyüdüler, koşturmaların arasında kendime zaman yaratma lüksüne sahip oldum :)

      Pandemi başından beri bu on üçüncü yapbozum. Zihnimi dinlendirip meditasyon yerine geçiyor benim için :)

      Benden de sevgiler :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Gece iki buçuğa kadae okuyup kitabı bitirdim Bahar ;)

      Sil
  4. Eski rutinlerimiz değiştiğinden bende de oluyor benzer şaşırmalar. Tarih konusunda bir bocalama var bende de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olduğunu anlamadan geçiyor birbirinin aynısı günler :)

      Sil