Fethi Karamahmudoğlu

Ekim 07, 2020



Bugün günlerden babam...


Her gün günlerden babam..


Benim onsuz geçen tek bir günüm olmadı. Sevgi dolu bakışlarını görmediğim, yumuşacık sesini duymadığım, sımsıcak sarılışını hissetmediğim tek bir günüm olmadı.


Bugün günlerden babam. 


Her gün günlerden babam.


Metehan'la konuşurken "deden olsaydı şimdi çeviri derslerinde sana nasıl yardım ederdi" derken babam.


Bilgehan'a " deden sana müziği öğretirdi " derken babam.


Can elektronik aletlerle uğraşırken "babam olsaydı beni anlardı, takdir ederdi " derken babam.


Annemin yanıbaşında babam.


Kürşad'ın sesinde babam.


Açtığım kitabın üzerindeki ismiyle babam.


Dal dal uzanan hanımelleriyle babam.


Başım dik, yüzümde gülümseme,  kendimden emin her uyandığım gün babam...


7 Ekim 1942 - 7 Ekim 1999

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Babalar ve kızları... Bu bağ anlatılmaz, yaşanır.

    YanıtlaSil
  2. Ne içten ne sıcak bir yazı, eminim babanız da çok mutlu olmuştur...

    YanıtlaSil
  3. Allah rahmet eylesin, nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  4. senin gibi bir kızı olan baba , ne güzel , hep yanında canım hep !

    YanıtlaSil
  5. Böyle değerli besteci bir baban olduğu için çok şanslısın Handancığım, kendisi aramızda olmasa da eserleri hep yaşayacak, çalınacak, konserlerde, radyolarda, televizyonlarda. Ben her duyduğumda "Handan'ın babasının bestesi çalıyor" diyorum. ( "Hiçbir Şeyde Gözüm Yok'u")
    Mekanı cennet olsun. :(

    YanıtlaSil
  6. çok duygulandım... ben de babamı 1 Ekim 2017 de kaybettim...mekanı Cennet olsun

    YanıtlaSil
  7. Handancığım böyle duygu dolu, üretken, müzik sevdalısı, sanatkar bir babanın kızı olmak büyük lütuf olmalı. Ve sana bütün özellikleri sirayet etmiş bence. Allah gani gani rahmet eylesin, mekanı cennet olsun büyük üstadımızın.

    YanıtlaSil
  8. Babalar unutulmuyor.
    Nasıl unutulsun ki... Rabbim mekanlarını cennet eylesin.

    YanıtlaSil
  9. Mekanı cennet olsun inşallah,
    Çok şanslısınız ki böyle duygu dolu satırları yazdıran bir babanız olmuş. Her kızın ilk aşkı babası oluyor..

    YanıtlaSil
  10. Nur içinde uyusun Babanız Handan Abla.
    Ne güzel ki her günün "baban" 🙏🏻🌿

    YanıtlaSil
  11. Bazen yaşarken hüzünlenir insan. Ama o hüzünde de karmakarışık duygular vardır. Yeniden, yeniden düşünmek, duygulanmak, anıları tazelemek kendine getirir insanı.
    Işıklar içinde uyusun.

    YanıtlaSil
  12. Ah babalar, babalarımız... Direk gibi hayatımızda. Temel direk gibi... Mekânı cennet olsun, Allah rahmet eylesin..

    YanıtlaSil