Mükemmelliyetçi Olmam İyi Değil Azizim

Ekim 13, 2020

Hahahah. Yav kim nazar değdirdi bana. Aynı anda midemi ağrıtıp, barsakları bozup, dirseğimi sakatlayıp, boğazımı tahriş edip hafif ateşlenmeyi başarmış bulunmaktayım :D 

Elemtere fişşşş. 

Neyse, ben pazar günkü sürpriz doğumgünümden bahsedeyim de çarpılmaya devam edeyim :D

 Bu sene madem elli oluyorum azıcık şımarıklık hakkım var diye düşünüp doğumgünü partimle ben ilgilenmeyeceğim, siz üçünüz ayarlayın dedim. 

Günler geçtikçe baktım bişey yapamıyorlar,  direktifler vermem gerektiğii anladım. Neyse heekes rahatladı :)


Cumartesi günü geyik buydu :D


Pazar günü bahçede nefis pastalarım ve ne zamandır yemediğim risotto ile partimizi yaptık.


Eve dönünce sağa sola atılmış çantalara bakıp, onları ben kaldırdıktan sonra ne işe yaradı dememle bulaşıklar makinaya girdi.


Çekirdek ailem bütün kaprislerimi çekti :D

Üflüyormuş gibi poz bile verdik. Elimizle yelpazeleyip söndürdük mumları.

İşte böyle bir partim oldu.

Dün ise komediydi.

Partiyi yaptığımız için işlem tamamdı. Doğumgünüm bitmişti.

Sabah anneme uğradım, anne olma gününü kutladım, yarım saat oturduk balkonunda.

Oradan koşturarak eve döndüm, pilates için. Dönüşte kendime çiçekçiden papatya aldım.


Kürşadların hediye ettikleri matla birlikte spor malzemelerim tamamlandı. Ağırlık ve lastik bantım da var. Bizim evde asla rastlanmayan şeyler :D


Spor sonrası Can bana kahvaltı hazırladı.  Hahaa. Yani soymam için şeftaliyi dolaptan bana uzattı. Kahvaltılıkları balkona götürdü. Ya böyle anlatırken pek nankör gözüküyorum ama birine kahvaltı hazırlıyorsan 1 :öğlen on ikide olmaz o (sabah yedide kalkmışsa hele), 2 :kendisine hazırlanan kişi iş yapmaz hazır masaya oturur, 3 :masa gündelik görünümde şalap şulup olmaz. 

Tamam sustum. 

Dün de nane mollaydım. Biraz uzanacağım dedim. 

Biraz uzandım,  kalktım (pardon odaya dalıp üzerini değiştiren Can'ın sesiyle uyandırıldım).  Ay adam beni gezdirecek mi ne :)

İçeri gittim yok bizimkisi. Arkadaşını davet etmiş,  arka bahçede oturuyorlar. Evdeki kalan pastaları götürmüş. Sanırsam asıl sürpriz parti bu oldu bana.

Lütfen biri doğruyu yüzüme söylesin. Ben mi alınganım. Yoksa gerçekten de bu abuk bi davranış mı?

Hayır ben artık bir şey bekleme Handan, söylenip durup beni sinir etme Handan diye kendimi eğitmeye çalışırken ters köşeye yatıyorum böyle.

Ya tamam Allah razı olsun, ne istesem yapıyorsun,  çok şükür bir şeye ihtiyacım yok ama ne bileyim doğumgünümde gidip başkasıyla buluş. Peki.

Tabi evde zırnık pasta olmadığından akşam söylendim.

Neyse şu görmüş olduğunuz nesne ile mum üfletti sevgilim bana. O bantın içine maytap ve mum iliştirilmişti. Lüks şeyler aramam ama yahu sofraya yoğurdu kabıyla koyduğum bile olmamıştır, azıcık zariflik ve şıklık severim. Bari bantı düzgün çekeydin üzerine :D


Gecenin ilerleyen dakikalarında Kürşad'la Aynur beni güldürdüler.


Gerçek sürpriz parti :D :D Hahaha. Çok tatlılar yaaa. Bir de özenle hazırlanılmış. 

İşte böyle bir gündü. Azzz kalsın unutıyordum yav, durun durun daha bitmedi.

Gece yarısına on kala kocam çılgın bişey yaptı. Kalbimi kaptı.

Çöpe dönmüş mutfağa gidip bulaşık yıkadı, oraları topladı, tezgâhı açtı. 

Bunu da gördüm ya dünya üzerinde, artık daha ne diyeyim :)

Sanırım seneye kadar pandemi biter de,  bizimkiler de restorana gidip beni doyurup dönmenin dayanılmaz hafifliği ile mutlu olurlar :D

Gidip bi pastil buliim kendime şimdi. Sonra oturup bi liste hazırlayacağım kendime. İyice saldım, liste yapmam lâzım ki günlerim boş boş geçmesin.

Meselâ evin duvarlarının acilen silinmesi lâzım.

Ay onlar için de ayrı bi liste yapmalı. 

Kem gözlere şişşşşş.

Benzer yazılarım

31 Yorum yap

  1. en güzeli akşam ki bulaşık olmuş sanırım..vitamin al eniyisi...nice yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O tam sürpriz parti oldu B :) Bugün bir şey almadan yatacağım, vitamin falan alınca iyileştim gibi geliyor, koşturmaya başlıyorum yeniden.

      Sil
  2. Tü,tü,tü,tü,tüüüüüü. Üç Nas, üç Felak okuyup üfle Handan. Azıcık çörek otu yakıp evde gezdir, tütsü gibi yani. Hayır tırstım bir yandan da, enişte bulaşık tıkamış, mutfak toplamış. Başımıza taş yağacak 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de tırstım :) Artık nasıl surat astıysam :D

      Sil
  3. Bence de en güzeli bulaşıkların yıkanması:))))çok geçmiş olsun. :( bence risotto, pasta, vs. hepsi karışmış, dokunmuştur. Ay ben dün Maşallah dedim mi, demedim mi şimdi hatırlamadım umarım demişimdir, nazarım değer mi değmez mi bilmiyorum, inşallah benden değildir. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, ilahi Müjde, yorum yapanların hiçbirinden nazar değmez bana canım, ben gizli öznelere diyorum onu :)

      Sil
  4. Ama yani cidden yapılmaz.
    Anlamış hatasını bencede.
    Geçmiş olsun diyelim de çabuk geçsin gitsin.
    Insan bu zamanda hasta olmaya da korkuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapılmaz değil mi, bana da öyle geliyor.

      Yok canım, yirmi dokuz yıldır henüz fark ettiği bir hatası olmadı bizimkinin :D

      Bu abuk hastalık mart nisan boyunca da yakamı bırakmamıştı, 37,5 ateş ve kırgınlık. Yatırmıyor ama süründürüyor.

      Sil
  5. Sürpriz arine bayıldımm :) Bir kez daha iyi ki doğduuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klavye azizliği; parti olacaktı :)

      Sil
    2. Parti diye okumuştum zaten onu :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. ah ben kutlamadım sanırım. nice sağlıklı bol kahkahalı yıllara, kasımpatılar masandan eksik olmasın hiç, her ne kadar kendi kendine almış olsan da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Burcu :) Çiçeklerimi hep kendim alırım ben :D Ne bekleyeceğim, deli miyim :D

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun ve nice senelere sağlıkla, huzurla :)
    Sürpriz parti iyiymiş :) Hediyeler güzelmiş, kendine aldığın papatyalar da öyle.
    Yazı dilin öyle içten ve sıcak ki içindeki küçük kızı görüyorum okurken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Lady :) İçimizdeki küçük kızlar hep bizimle olsunlar :)

      Sil
  8. maşallah maşallah :) güldüm dee duygulandım daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kızdım da güldüm de, ortaya karışık :D

      Sil
  9. Böyle günlerde fazla bir şey beklememeyi çoktan sindirdim ben, hayal kırıklığı olmuyor:) Fakat doğum günümde hiçbir işe el sürmüyorum. Ertesi gün misliyle geliyor ama olsun:)
    Sana çooook güzel, gönlünce yıllar diliyorum Handan! Yeni yaşın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklentiye girmeden direktifleri verdim güya Sezer ama yine olmadı :D

      Evet dün de nane molla olunca bugün artık vitamin mitamin desteğiyle kalkıp toparlamak zorunda kaldım :D

      Sil
  10. Ya hem güldüm hem sinir olup of puf dedim :))))) Nice nice güzel yaşların olsun, hep sevdiklerinle hep neşeyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Manxcat :) Benim de evdeki halim bu bir gülüp üç kızıyorum :)

      Sil
  11. o nazar benim nazarım olabilir, enerjik hallerine bayılıp azıcık da kıskanıyorum:) erkekler hep aynı demek ki. ilk evlendiğimde evin köşesinde bucağında doğum günü hediyemi arar bulamazdım. sakladığını sanırdım saf ben:) iyi ki doğdun bu arada, çoook mutlu yılların olsun sevdiklerinle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha çok tatlısın Tosbağa Günlüğü. Ya geçen ay bir arkadaşım denize sarkıttığı ayaklarını fotoğraflamış, öyle güzel gözüktü ki gözüme, ne güzel dedim. Sen kız ayağını burk, bileğini kır. Ay ay ay, ben bir suçluluk duygusu. Valla kıskanmadıydım ama kendim kırdım sanki ayağını öyle bir mahcubiyet :D Yani bunların nereden geleceği belli olmaz, çok da umursasaydım yazmazdım bişey zaten.

      Evet ya, erkekler aynı hep. İncelik genleri eksik sanırsam. Teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Geçmiş olsun, mutlu senelere Handan Abla.
    Sinir olmakta haklısın. Tüm naz, niyazini yap acısını çıkart derim lakin onlarda sonradan senden çıkartmasın 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülşah. Aman ne çıkartıcam onun acısını, her gün böyle abuk subuk bir sürü halle cebelleşiyorum zaten :D

      Sil
  13. Mutlu yıllar Handancım. Duvar silmek mi oda nerden çıktı vallahi sen çıldırmışsın. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simsiyah oldu duvarlar Hülya, saten boya hem de beyaz, her sene silmek istiyor. Aslen üç ayda istiyor da senede bir yetiyor bana :D
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Canım Handaaaan, aile içi mesajlaşmalara çok güldüm, her aile aynı demek ki :))) "Tüm mutlu aileler birbirine benzer" <3 Nice gülmeli güzel sürprizli yıllarınız olsun <3

    YanıtlaSil
  15. İyi ki doğdun canım arkadaşım:)
    Yalnız gruptaki sürpriz duyuruya çok güldümmm:)
    Çok güzel kareler,
    Dikkat et kendine, geçmiş olsun..

    YanıtlaSil