Kitap Salı

Ekim 27, 2020

 Sadece bir kitap mı okumuşum ben bu hafta? Sanırım instagramda eskiden kitap tanıtımı yaptığım haftalarda o kitapları tekrar okurken yenilerine sıra gelmiyor :)



Geçen hafta ucuz kitapların içinden G Ü Z ile başlayan kitap seçmiştim demiştim.

Zamanda Buluşma bu kitaplardan biri. 

Ablasını on üç yıl önce kimin öldürdüğünü bulmayı aklına koymuş olan Burçak yaşadıkları apartmanda o sırada oturanları, kimlerle ilişkide olabileceklerini araştırmaktadır . Bir gece tuhaf bir şimşek çakması ile ürküp chat odasında "Orada birileri var mı?" diye attığı mesaja Uzay karşılık verir.İşin inanılmaz tarafı ise Uzay'ın 13 sene öncesinde yaşamasıdır.

İlk sayfasından sonuna kadar merakla ve heyecanla okudum kitabı. Üstelik zamanla oynayıp zaman paradoksuna düşmeyen ender kurgulardan. Hani şu, adam geçmişe gider, olanlara bakar, ipuçlarını takip eder ve sonunda onları kendisinin koyduğu ortaya çıkar falan,  işte bu kurguları hiç sevmem. Olay döngüsü ilk başladığında adam zamanda geri dönmüş olamayacağından paradoksa neden olur, beni rahatsız eder. Oysa bu kitapta zaman içinde yazışmalar olduğu halde hiç kısır döngüye girmemiş olaylar. Göl Evi'nden iyi bence 😁

Heyecanlı ve güzel bir polisiye okumak isterseniz bu kitabı öneririm. Kitap alış verişi yaparken sepetinize atıverin, bunu hak ediyor. 

İyi ki almışım. Yazarın diğer kitaplarına da bakacağım.



Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. böyle türk yazarların böyle güzel kitaplarına denk gelmeye bayılıyorum, iyi ki denk gelmişim bu postunuza da , sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç lira falandı kitap, oysa bir çok kitaptan da güzeldi. Ben de çok sevindim yazarı keşfettiğime :)

      Sil
  2. Ay ne güzel dedin, zamanda yolculuk konusu hep aynı terane, gidip bakar ki onu yapan kendisi... Yumurta mı tavuktan, tavuk mu yumurtadan? Bir noktadan sonra cidden bayıyor ki, her seferinde belki bu farklıdır diye izliyorum ya da okuyorum ama hep aynı. Sen zaten hep güzel yazarlar keşfediyorsun Handan 😍😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, Geleceğe Dönüş Serisi dışıda zamanda yolculuklu filmleri de kitapları da sevemedim, daha doğrusu rahatsız oldum o iç içe geçmiş sebep sonuç karmaşasından. Ama bu kitap öyle değil, o döngüye düşmemek için özellikle çalışmış yazar :)

      Sil
  3. Bu kitabı ben de ilk alışverişte atayım sepete ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç dört lirayı neye vermiyoruz ki Şebo.

      Sil