Bu Sabah Yine Metos'la Bir Kaçamak Yaptık

Ekim 27, 2020

Metos'un dersi saat birde başladığı için biraz koşturmalı gezi oldu, 16000 adım atmışız, hızlı yürümeye çalışmamız da cabası ama olsun.

Alış veriş bilem yaptık o arada 

Kadıköy merkezi özlemişim. Moda'dan denizi seyretmenin keyfi de başka güzel.

Şarkılar sakladım fotoğraflara, alın bakalım :)









 

Benzer yazılarım

29 Yorum yap

  1. 16 bin miiiii, maşallah size :))

    I remember you, teşekkürler Handan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonrasında bütün gün evde Sürahi Hanım'a bağladım Yıldız :) Yürüme kondisyonum hiç kalmamış :)

      Rica ederim, iyi dinlemeler.

      Sil
  2. Falda şansıma Guns N' Roses cıktı :) Teşekkürler.
    Özlemişim Kadıköy'ü.
    Yürüdüğünüz mesafe 9 km ye mi tekabül ediyor? Sıkı bir yürüyüş olmuş. Tebrik ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moda bizim evden 4 km kadar sanırım Zülâl, yavaş yürümesi neyse de derse yetişme modu yordu azıcık :)

      Sil
  3. Right Here Waiting for You. Oouuww çok severim, o kagir ev de birilerini bekliyor, onu dedin değil mi? On bin adım şeysi tamamen uydurma bir rakammış ya Handan. Adım sayar cihazlarının çıkışıyla ilgili bir hikayesi var. Gugul hoca anlatıyor, sor bak. Yapılmış herhangi bir bilimsel çalışma yok. Kasma yani, yarım saat tempolu yürüyüş yeter, adımın önemi yok ihihihihi🧿🧿🧿❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 0n bin adım olsun diye yürümedim ki Sevda, Moda'ya bizim evden gidip gelmesi o kadar tutmuş, yarı yoldan dönemem ya :D

      Sil
    2. AHahahahahaha Allah seni, ondan demedim be ya. Muhabbet olsun, gereksiz bilgiler dosyasında bulunsun diye yazdım. Sonunda gülüyorum, şakasına “kasma” diye takılıyorum işte 😂😂😂😘😘😘

      Sil
    3. Ehehehe, kastığım yok zaten, yürüyemiyorum ki kızım. Sanırım kireçlenme yüzünden ağrı saplanıyor kasıklarıma. Doktorcum bi el atsaydın şu iskelet sistemime, dökülüyo buuu.

      Sil
  4. IRememberyou :) Havalar güzelken bol bol yürümeli. Bende bacağımın müsadesi ölçüsünde yürüyorum sahilde amma sizinki kadar mümkünatı yok. Kadıköy'e gitmeyeli yıl oldu ya hu. Özledim valla oraları ama şimdi salgın çoğaldı yine gitmeye çekiniyoruz işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de doktora gitmem gerek Mehtap, kasıklarımdan saplanan ağrıya çözüm bulmalıyım, yokuş aşağı yürürsem özellikle topallamaya başlıyorum :/

      Hafta içi sabah etraf çok kalabalık değildi. Öğlen dönerken biraz çoğaldı insan sayısı. Bir tane dükkâna girdik, içinde kimse yoktu.

      Sil
  5. iyi yürümüşsün Handan. Ben biraz tembelleştim artık yürümüyorum açıkçası. Kadıköyü bende çok özlemişim pandemi başladığından beri karşıya geçmedim. vapurla geçmeyi seviyorum ama kalabalık korkusundan gitmiyorum. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saat 9.15 vapuru ve 9.45 sakindi Hülya ama akşamları nasıl olur ve de haftasonları bilmiyorum.

      Sil
  6. iyi yürümüşsün tebrikler, Handan'lı resmi aldım ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplu taşımaya binmeyince tabanvaya kuvvet. Gerçi ben Kadıköy'e yürürüm hep, pandemiyle alâkası yok :)

      Sil
  7. More than words :) Handan biliyor musun o evlerin birinde yaşamayı ne çok hem ne çok isterdim. Mavi olanını isterdim ama numarası 7 diye çekinirdim. İznin olursa bu fotoğrafı seni kaynak göstererek kullanabilir miyim, birşeyler yazasım çok var. Ama yok dersen de hiç alınmam, hayal etmesi yetti zaten.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki kullanabilirsin Ceren. 7 benim uğurlu rakamımdır, sırf o yüzden o evi isteyebilirdim :D

      Sil
    2. Ayyyy çok teşekkür ederim Handan!

      Sil
  8. Right Here Waiting :) ben de hep bir şeyleri bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklediklerin hep güzel gerçekleşsin Mimoza.

      Sil
  9. So baby, what’s the story? Diyoo şarkı falımmm:)
    Fotoğraflar pek güzel:)

    YanıtlaSil
  10. Richard Marx - Right Here Waiting diyor bana:) Ay nasıl özlemişim bu fotolardan fal tutmayı. Ne iyi geldi. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim iyi geldiğine Persephone, benden de sevgiler :)

      Sil
  11. cektıgın karelere bayıldım <3

    YanıtlaSil
  12. Ben de İstanbul' u çok özlediğimi farkettim, pandemi nedeniyle bu sene gidemedik. Gerçi bu aralar iş yoğunluğundan hiç bir şey yaptığım da yok ya, o da ayrı mevzu. Buralarda da yoktum çok uzun süredir, umarım yavaştan dönebilirim. Yine enerjiksiniz ailece. Allah nazardan korusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Mehmet. Hepimiz yollara düşüp bir yerlere gitmeyi özledik sanırım.

      Teşekkür ederiz :)

      Sil