Nostaljik Pazartesi

Ekim 05, 2020

Hadi bu haftaki nostaljide konsere gidelim. 


27 Kasım 2016 Pazar

Dün Akşam Athena Konserindeydik


Kırklı yaşlardan yirmili yaşlara dönmüş bir şekilde zıplayıp dans ederken bir kere daha sanat iyi ki var diye geçirdim aklımdan.

Müzik iyi ki var. Şiir, resim,tiyatro, roman, heykel iyi ki var.

İnsan olduğumuzu hissedebiliyoruz :)

Fotoğraflar Balat'tan şarkılar Athena'dan.

Tıklayın bakalım size hangisi çıkacak.











Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. hepsi birbirinden güzel bana yorulmak olmaz çıktı. İyi haftalar

    YanıtlaSil
  2. Iyi haftalar. Serseri mayın da bana çıktı:))🎈

    YanıtlaSil
  3. Beyoğlu çıktı bana da :) Athena’yı severim :) samimi sıcak :))

    YanıtlaSil
  4. Eheheheheh, öpücük çıktı bana 😁😘😘

    YanıtlaSil
  5. subliminal mesaj mı ne :)) Yorulmak olmaz :))

    YanıtlaSil
  6. Herşey güzel olacak çıktı. Amiinnn
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Serseri Mayın çıktı. Tam da öyleyim bugünlerde.

    YanıtlaSil