Kaç Taneyim :)

Ekim 12, 2015

Siz şimdi beni böyle görüyorsunuz ya..


Tamam tamam en iyi ihtimalle böyle görürsünüz çoğunlukla :)


Annem böyle görüyor :)


Kardeşim de böyle :)


Lise arkadaşlarım böyle görüyor :)


Üniversite arkadaşlarım böyle :)


Hişt, numara yapma bakiim :)

Daha çok böyle :)

Hatta böyle :)

Can böyle görüyor 

Biraz da böyle uçuk görüyordur.


Ha ha ha , bilemiyorum şimdi şu şekilde de görüyor olabilir tabi :)


Bankadaki arkadaşlarım böyle görüyor


İzmir'deki arkadaşlarım böyle.. Ah ne gençmişim evlendiğimde yahu..


Ama tabi genellikle herkes bu şekilde görür :)


Bloğa ilk yazmaya başladığımda böyle görünüyordum..


 Çocuklarım mııı.

Onlar böyle görüyorlardır :)



En iyi ihtimalle böyle :)


Belki ilerde böyle hatırlarlar :)



Kırk beş yıllık hayatımda ne çok farklı göz ne çok farklı Handan gördü kim bilir..

Umarım her zaman güzel bir şeyler görmüşlerdir :D

Not: Doğumgünü hesaplaşması yapmaktayım, ne diyor bu demeyiniz :) 

Not2: Dakka başı doğumgünü mü kutlıycaz da demeyiniz bu doğduğum gün sadece, kutlama işini yaptık en güzelinden zaten :)

Benzer yazılarım

35 Yorum yap

  1. Hep çok tarzmışsın :) bu arada ellerin ne kadar zarif çok severim uzun parmak kendim de öyle olduğu için hayranım belki de bilemedim :)
    Haha çok sevimli yazı olmuş bu da :)
    İyi geceler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babam ellerime beste yapmıştı Şenay :) Ama artık eskisi gibi değiller tabi :)

      Günaydın canım :)

      Sil
  2. Canim Handan'cigiiimmmm.... Cooook güzel olmus bu resimleri paylasmak Cook, bayildim!:)

    Dogum günün kutlu olsun canim arkadasim. Hep ama hep mutlu ve saglikli ol insallah emi?:) Cok öpüyorum.

    ..ve ben seni her halinle seviyorum, eheh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ayşecim :) Hep sağlıklı ve mutlu olalım canım :)

      Sil
  3. nice yıllara handan,
    ben eklemek isterim görüşümü:)
    tatlı,yaratıcı,enerjik ve sevgi dolu.
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Havva :-) Tatlı, sevecen enerjik ve sevgi dolu gözler öyle görür tabi:-) Benden de sevgiler :-)

      Sil
  4. Çok güzel bir "film şeridi gibi" olmuş:) Fotoğrafların hepsinde ortak nokta gözlerde ki ışıltı .Maşallah .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlerimizdeki ışıltı hiç eksilmesin Kadriye :-)

      Sil
  5. Doğum günün kutlu olsun Handancım. Bu post hayatının özeti gibi olmuş, bayıldım.Ama o ejderhada kendine haksızlık yapmışsın. Oğluşlarının seni öyle görmediğine eminim. Nice sağlıklı, mutlu yılların olsun. Sevgiler
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Cenebaz:-) Ejderha değil dinozor, Metehan bana ama anne şimdi senin lise zamanın gibi değil minibüsler var Kadıköy'e inmek için dediğinde bu acı gerçekle yüzyüze geldiydim:-) Sanki benim zamanımda kağnı arabası vardı çocuk, dinozorlar çekiyordu herhal:-)

      Sil
  6. 45 mi? İnanmıyorum Handan'cığım, maşallah hiç göstermiyorsun, tebrik ediyorum bir defa. Çocukların da maşallah boyuna gelmişler, hepsinde de çok güzelsin ama dinozora çok güldüm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. On beş yaşımdan beri hep aynı şekilde giyindiğimden daha genç duruyorum Müjde:-) Tabi bir de saç boyaları sağ olsun, aksi halde saçlarım bembeyaz :-) Pek küçük boyutlarım da yok ama oğluşlar aldı başını gidiyor:-) Dinozor, ah ah, hiç açma o konuyu: D Teşekkür ederim canım:-)

      Sil
  7. Çok güzel bir post olmuşşşş :)))
    Her zaman güzel gördüklerini düşünüyorum çevrenizdekilerin...
    Ayrıca dip not : hiçç yaşlanmamışsınız :)
    Varsa bir sırrınız paylaşınız lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle görüyorlardır Gri Lady.

      Hımmm gençlik sırlarımı hemen söyliim dedim ama baktım çok uzun sürüyor onu yeni yazı konusu yapmaya karar verdim :) Ama sanırım en önemli sebeb aldığım kiloların itinayla yüzüme yerleşerek kırışıklıkları doldurması :)

      Sil
  8. Nice güzel yıllara.. renkli bir paylaşım olmuş ama bundan bilmem kaç yol sonra yine yapmalısın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Dark_Blue :) Neden olmasın :) Gelinler böyle görüyor torunlar böyle görüyor versiyonları da eklenir hem :)

      Sil
  9. Daha nice güzel yıllara. Dinazor olarak bence hiç akıllarına bile gelmemiştir :)) Her halinde ayrı güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevinç :) Yukarda Çenebaz 'a açıkladım bak neden dinozor olduğumu :)

      Sil
  10. Oyle guzel oyle icten oyle sicak ki her gozden bakilasi degerli yillar, dogum gununuz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Olur Gider :) Hayata hep gülümseyerek ve sevgiyle bakalım hepimiz :)

      Sil
  11. her biri ayrı güzel, sen hep gül..:)

    YanıtlaSil
  12. Gülen yüzün hiç solmasın canım. Nice yıllar :-)

    YanıtlaSil
  13. Ne de güzell.. bayıldım fotopraflara sanki bir fotoğraf ta marmaris kalesindesin doğru mu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğruuu :) 1996 Ocak ayı. Marmaris Şube'sini teftişe gitmiştim :) O zamandan beri de gidemedim zaten .

      Sil
  14. Handan cım çocuk gözü yanlış olmuş. İnan bana melek kanadı koyman gerekirdi. .. canımsın😚😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha ha Öziicim, yok valla hiç melek anne değilim. Cadı gibi dolaşıyorum ortalıklarda :D

      Sil
  15. çok güzel bir paylaşımdı buu... çok beğendim... acaba beni nasıl görür sevdiklerim diye düşündüm. çok mutlu yaşlara ve nice paylaşımlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bibis. Eminim sevdiklerin seni hep çok güzel görüyorlardır :)

      Sil
  16. Üniversitedeki o çay içen foton var ya neden bilmiyorum ama Joan Baez'e benzettim bir an...
    Sen her halinle güzelsin be Handanım..
    Öpüyorum seni kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şebnem, ben de seni öpüyorum kocaman :)

      Sil
  17. Ben sana bakınca sadece dünyanın en iyi annesini görüyorum, nasıl göründüğünün bir önemi yok:D. Sonuçta karnında seni görmezken bile seviyordum:)

    YanıtlaSil