Kırkıncı Doğumgünümü...

Ekim 15, 2010

Sevdiklerimle kutladım. Sevdiğim şehirde kutladım.

Karman çorman bir evin ortasında kalabalık ve kahkahayla kutladım.

Bir kere yetmedi iki kere kutladım :)

Akan bir burun, benim olmayan bir sesle kutladım.

Ağrıyan kolumun, dizimin ve bilimum eklemimin verdiği yaşlanma efektiyle kutladım :)

Belirsizliklerin ortasında belirli olan güzelliklere sarılarak kutladım.


İYİ Kİ DOĞMUŞUM :D

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Yaşam kırkından sonra başlarmış, kutlu olsun. İyi ki doğdun...
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Handanım nice mutlu yıllar dilerim İyi doğmuşsun ki tanışmışız :)) mailin var :)

    YanıtlaSil
  3. iyi ki doğmuşsun handancım:))iyi ki doğmuşsun burçdaşım:))bu yıl bizim yılımız :))herşey değişecek bu yaşımızda...

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. 20'li yaşların sonunu ve 30'lu yaşları ayrı şehirlerde geçiren iki kişinin aynı şehirde yeniden buluşması, 40'lı yaşlar kesinlikle daha iyi olacak beraberce sen bana çay yapacaksın,ben sana salata... ve belki herşey farklı olacak ama ruhlarımızdaki çocuklar aynı ve belki de kahkahalarımız yine şenledirecek İstanbul'u ...İstanbul'u sevme nedenlerimden biri geri geldi...
    seni seviyorum
    any

    YanıtlaSil
  6. Bana sorsalardı...
    Hayatı SEVMEK ...
    Gülmek NEDİR? diye.

    HANDAN'ı yaşayın,
    Siz'e öğretsin derdim.

    Hayatın değerini...
    Güzelliğini...
    Bir insan ANCAK BU KADAR GÜZEL KİŞİLİĞNDE ve RUHUNDA YAŞAR YANSITIR...

    Gülen yüzün sevinç ve mutluluk dolu RUHUN herkese ilham olsun.

    Canım benim
    Ablan

    YanıtlaSil
  7. Bir anketim var,katılırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  8. Canım Handan Ablam, tekrar iyi ki doğdun :D

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Aysemacım. Ben de öyle düşünüyorum :)

    Öziicim , teşekkür ederim. Sesini duymak çok güzeldi, niye daha önce konuşmamışız bilmem :)

    Sen de iyi ki doğdun Katrecim :) Hadi bakalım göreceğiz neler olacak :)

    Canım Any, ben de seni çok seviyorum :D Salata çorbası ve sonsuzlukta kaybolan çiğ patates kızartması yapalım mı :D

    Ferhan Ablacım, teşekkür ederim. Öpüyorum seni kocaman.

    Emircim, teşekkür ederim. İyi ki doğmuşum valla :D

    YanıtlaSil
  10. "sevdiğim şehirdeyim" dediğin an isanbulda olduğunu anlamıştım zaten:))martın sonunda geleceğim şehrine ama nasıl bir zaman aralığında gelirim şu an hiiiiiiç bilmiyorum. haberleşiriz uzun zaman kalacak olursam görüşebiliriz neden olmasın, mutlu olurum:))ben istanbulu eskisi gibi sevmiyorum sanki artık:(( yordu beni senin sevgili şehrin...

    YanıtlaSil