~

Ekim 12, 2008

Bazen iyi ki doğmuşum diyorum. Bazen de ne işim var benim dünyada. Bazen It's A Wonderful Life 'da olduğu gibi ben olmasam hayatın nasıl olacağını görmek istiyorum.

Bazen kendime o kadar acıyorum ki bu kadar olur. Bazen kocaman hissediyorum yere göğe sığmıyorum.

Zaman geçiyor. Saatler günlere, günler aylara, aylar yıllara... Roller değişiyor. Anne olunca zaten tepetaklak oluyor herşey. Bir bakıyorsun küçücük bir elin kalem tutması kadar mutluluk verici birşey olmuyor.

Sonra yılın bir günü geliyor. Oturup düşünüyorsun, bu yıl kendim için ne yaptım? Bu yıl yeni ne yaptım.

Hımm... Planöre bindim. Parasail yaptım. Bol bol bahçe çapaladım, ot yoldum. Bir müze gezdim. Kısa yoldan Bodrum'a gideceğiz derken memleketin bilimum sıradağlarını aşıp kayboldum. Bir mağara keşfettim. Eeeeee... Kilo aldım, kilo verdim, kilo aldım, kilo verdim.... Bol bol ağladım, çok güldüm. Hayatı düşündüm, işin içinden çıkamadım. Oğluşların sihirli öpücükleri, sihirli resimleri, sihirli sarılmalarından gerisini boşverdim. Sevdiklerimle birlikte oldum. Çok koşturdum, çok tembellik yaptım. Kıtlığa girecekmiş gibi domates depoladım :)

Ay uzun lafın kısası, 29 yılı geride bıraktım :D Tamam 30 olsun. 35 ten bir gıdım yukarı çıkmam :D Amaann, yaş dediğin nedir ki (Göstermedikten sonra:)...

İYİ Kİ DOĞDUM...

Not:Doğumgünü çocuğu için bu nefis şarkıyı çalarken, biricik kardeşime ve canım Aynur'a bana aldıkları albüm için teşekkür ediyorum. Yıllardan sonra dinlediğim en güzel Metallica albümü bu.

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. iyi ki doğdun Handan:)) valla bana sorarsan 29 a geçme derim. 28 iyi bir yaş bizim içün:D yeter. mutlu doğum günlerin olsun. pamuk saçlı nine olduğun zamanları da kutlarız inşallah. ama yaşın hala 28 olacak:D

    YanıtlaSil
  2. Mutlu Yıllar Handancım ...
    Herşey gönlünce olsun..
    Demek aynı yaştayız :P
    Ne mutlu bize di mi? n

    YanıtlaSil
  3. unuttum kızz. eşşekim ben. iyi ki doğdun 18'lik arkidişim.:)

    imsa:17'lik bencamin

    YanıtlaSil
  4. Doğum günün kutlu olsun Handan abla
    geç gördüm ama gördüm neyseki:)

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  5. iyi ki doomuşsun
    30luklar kervanına hoşgeldin :)
    __________________________________
    joezombi

    YanıtlaSil
  6. Evet evet öyle oluruz inşallah Katre :)

    Teşekkür ederim Özii.. Ne mutlu bize :)

    Neyse benim yerime gerekli sıfatları kendine eklemişsin, bişi demiyorum Daisy :D

    Teşekkür ederim Bibis. Zaten kutlamalarım 38 gün 38 gece devam edecek, gecikmiş sayılmazsın :D

    Joe, seni görmek ne güzel :)Teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  7. handannn nice güzel yıllara kutlamakta geç kalsamda :) bir önceki pazarda benim doğum günümdü :))) demek 28 yaş iyi bir yaş :)) o azman seninle aynı yaştayız tabi ben senden 1 hafta daha büyüğüm :)))

    güzel bir yıl ve yaş olsun tüm güzellikleri ile gelsin :)))

    öpüyorum seni doğum günü çocuğu :))

    YanıtlaSil
  8. Ha ha ha.. Yok ben 29 diyorum Zehracım :) Hâlâ senden büyüküm :D

    Sen de iyi ki doğdun. Sevdiklerinle birlikte nice güzel yıllara...

    YanıtlaSil
  9. profilinden önce terazi burcu olduğunu gördüm, galiba bir de erkek annesisin.. sadece kar amacı gütmeyen kuruluşları anlayamadım,kaldımı ki?..:)
    yani çok yakın geldi profilin bana..:)
    senin de doğum günün kutlu olsun,
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  10. ugandayı unutmuşum..?!??? :)))

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Karamelize bir değil iki erkek annesiyim. Kâr amacı gütmeyen kuruluş ev hanımlığı oluyor :)Türkiyedeyim. Ugandayı da her halde bunalım bir günümde yazdım oraya gidip silsem iyi olacak unutup duruyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Öncelikle mutlu yıllar size. Doğum gününüz kutlu olsun. Bu klibin bir bölümünü seyretmiştim ama tamamını izlemek sizin bloğunuzda kısmet oldu. Müthiş bir şarkı ve klip. Üzerine yazılacak milyonlarca yorum var ama metallica yine mesajını vermiş inceden inceye. Bu savaştan mutlu olan var mı acaba bilinmez ama sormak lazım sorumlusuna...

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Owl.

    Şarkı gerçekten harika. Metallica özüne dönmüş.

    Mesajları alanlar olsa keşke.

    YanıtlaSil