Yıldız Parkı

Ekim 16, 2020

Geçen hafta pazar günü sabah kahvaltısınde Yıldız Parkı'na gittik. Üniversiteden arkadaşım Birsen'in eşi Ahmet 'in bir fotoğraf atölyesi var. Ne zamandır bir şey yapmamışlardı,  pazar günü fotoğraf buluşmasına çağırdı Ahmet. Ben de bizim kızlara hadi siz de gelin dedim. Fotoğrafçılarla piknikçiler birlikte olduk böylece :D


Sabahın sekiz buçuğunda gidince piknik masaları boş, etraf sakin. Saat bir gibi çılarlen insanlar akın akın geliyorlardı. Tam zamanında kaçmışız dedik.


Özlemişiz birbirimizi. Kahvaltımız bol sohbet eşliğinde geçti. Fotoğraf ekibi cam bardaklarda çayları görünce şaşırdılar. E ben fotoğrafını çekeceğim onun dedim :)


Yıldız parkı çok güzel. Kocaman ağaçların altında tam bir keyif yeri. Deniz gören masalar, göl kenarı masaları. Dediğim gibi haftasonu erkenden giderseniz rahat oturuluyor. Arabayla içinde gidilip yol kenarına park edilebiliyor.


Kahvaltı sonrası kısa bir tur yaptık fotoğraf çekerek.


Işık harikaydı, hava tam gezmelik. Sonbaharı seviyorum :)


Buluşma ve fotoğra çekmek çok iyi geldi,  bu mevsimi çok iyi değerlendirmek, hiçbir fırsatı kaçırmamak gerek. 







İşte böyle keyifli bir sabahtı. Fotoğraflar çok fazlaydı şarkı saklamadım içlerine,  üşendim. Tıklarsanız büyük hallerini görürsünüz :D


 

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Ne güzel bir sabah olmuş sizin için.Ağaçların arasında bir sincap gördüm, ne tontişti yahu, ben hiç canlı sincap görmemiş olabilirim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sincabın fark etmemle yukarı tırmanması bir oldu, yakaladığıma inanamıyorum Mimoza :)

      Sil
  2. hepsi çok güzel ama kedili resme bayıldım çekenin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir gün daha, ömürden bosa harcanmamis bir zaman dilimi, allah içinize sindirsin🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Böyle küçük kaçamaklar ruha çok iyi geliyor :)

      Sil
  4. ne güzel bir kaçamak olmuş sakin olan her yeri çok seviyorum kalabalıklar deli ediyor beni sadece coronada değil her daim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle B. Kitap fuarları ve film festivali dışında kalabalığa tahammülüm hiç yok. Onun için de çok etkilenmedim pandemiden sanırım. Bi tek tatile gidememek zor oldu :D

      Sil
  5. Insana lazım böylesi bir gün.
    Ne mutlu size.

    YanıtlaSil
  6. Hiç görmemiştim. Ne güzel bir parkmış ve ne harika bir gün geçirmişsiniz.
    Ara ara tekrarlamalısınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pandemi olmasa pazar günleri içindeki Malta Köşkü'nde harika bir kahvaltı da oluyordu Zeugma. Neyse biz de serpme kahvaltı yaptık :)

      Sil
  7. ***********
    On yıldızlı bır gezi olmuş beya...

    Handanım Merhaba,
    Canım merakın için tesşekkür ederim.
    ha bugün ha yarın derken anca gelebildim affola.
    Sizleri ben de merak ediyorum arada bakmaya calıştım ama kısmet olmadı işte ara ara yazarım neler yaptıgımı ...
    Hayat gaylesi işte.
    Çok sükür saglığımız yerinde.
    Seni de iyi gördüm sevindim.
    Saçların la ilgili kararını tebrik ederim,benimde aklımda geçen böyle ancak daha hazır değilim.
    Seni seviyorum güzel gülen kadın hep böyle kal.
    Daha sık görüşmek üzere hosçakal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim iyi olmana Merihim, merak etmiştim seni.

      Saçlara hâlâ tam karar veremedim ama boyamamak büyük rahatlık :)

      Sil