Kılımı Kıpırdatasım Yok

Ekim 02, 2020

Sabah kılını kıpırdatmak istemeyerek kalktım.

Tost yaptım. 

Oğluşları kaldırdım.

Biri okula biri bilgisayar başına.

Mutfak topldım. Bulaşık makinasını çalıştırdım.

Kahvaltı ettim.

Biraz kitap okudum.

Silmiş olduğum son posta uzun uzun yorum cevapları yazdım. Ama ihtimal siz okuyamadınız zira görüntülemeye çalışırken sil demişim haberim yok.  Getti caanım yazı :P

Bulaşık makinasını boşalttım.

Çamaşırları topladım.

Spor saati geldi. Hâlâ kılımı kıpırdatmak istemeyerek kol çalıştım. 

O arada koli geldi teyzemden.

Spor bitti,  koliyi açtım. 

Yağları yıkadım. Biri öyle kirliydi ki çöpe niye atmadım bilmem. Satana söylene söylene uğraştım.

Gözlerim hâlâ kapanıyordu ama kıyma çıkarmıştım, evdeki lavaşlarla lahmacun yapacaktım.

O arada Can kalktı, kahvaltı istedi. Saat üçe geliyor yalnız. Güya kendisi hazırladı ama, önce peynir paketini bulamadı,  sonra paketi kesip açamadı,  sonra ekmek arandı, derken çay almak aklına geldi falan :D

Neyse ben o arada soğanları,  sarımsakları minicik doğradım, domates, maydonoz doğradım,  salça,  karabiber, tuz, kimyon katıp yoğurdum. Fırın ısınırken lavaşlara karışımdan koyup hazırladım.

Metos dersten sonra yatmıştı,  o kalktı. Dörtte katılacağı bir etkinlik varmış. Japon üniversitesi etkinlikler düzenliyor, zorunlu değilse de bunlara katılmanız bekleniyor. Zaten çok eğlenceli etkinlikler.

Lahmacun pişti, ona verdim yedi. İkişer ikişer sığdığından üç postada bitti pişirme işi.

Can'dan anneme gidip yağları götürmesini istedim. Ona vereceklerimi hazırladım. Çıktı.

Bu arada Bilgiç geldi.

Tuvalete girdi ve kırk dakikadır orada. Napıyo bilmem.

Ben bir lahmacun yedim 

Hala kılımı kıpırdatasım yok.

Saat beşe yirmi var.

Kitabımı alıp yatağıma gidiyorum şimdi. Kitap hayal olacak bence, gözlerim kapanıyor. Azıcık kestireyim.


Sonrasında ütü beni bekliyor. 

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Günün ayrıntılı özeti çelişkili bir cümle ama durum bu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha haklısın :) Gerçi özet değil, olan iten hepsi bu :D

      Sil
  2. Nedir bu annelerin çektiği. Şaka sağlık olsunda yapalım. Yorucu ama güzel. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun evet, bir de evin diğer üyelerinde de azıcık akıl fikir ve temizlik hiç fena olmazdı :)

      Sil
  3. Bu kadar saati saatine günlük yazisi okumamistim:)) sizinle yaşadım, guzel bir günmüş, sıradan ama huzurlu. Sevgilerimle💟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napalım ne gezmek ne tozmak kalmayınca yazılar da şaştı :D

      Evet güzel bir gündü. Benden de sevgiler :)

      Sil
  4. keşke ben de bu işleri yapıp kılımı kıpırdatasım yok desem.. Bütün işi yapmışsınız ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, kalanları görsen böyle demezsin :D El mecbur bitenler bunlar.

      Sil
  5. Okurken yoruldum.. hiç bitmiyor bu işler hiç 😥 günün özeti yok özette değil gerçi ama kılınızı kıpırdatacak haliniz yokken neler neler yapmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kılımı kıpırdatacak halim yok hallerim öyle çok ki görmezden gelmeye çalışıyorum :)

      Sil
  6. Ne kadar tanıdık yaşananlar😅 Bir an kendimi buldum yazıda. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. 40 dakika sıkılır insan yaa 😆
    Bu arada lavaştan lahmacun nasıl oldu,pizza denedim güzel oluyor bu da aklımda da henüz yapmadım. Çıtır oluyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden ısıtılmış fırına koyuyorsun, fanıı açınca çıtır çıtır oldu. Bir de lavaş azıcık kalın ve kurumuş olunca daha güzel sonuç veriyor.

      Sil
  8. sana hiç bişey yapmamak lazımmış kim ne buluyorsa onu yesin ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten gecenin ilerleyen saatlerinde herkes o moddaydı Hatice :)

      Sil
  9. Handan, bitmeeezz 😂😂😂😁😘

    YanıtlaSil
  10. Bu lahmacunu bir gün ben de deneyeceğimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarıdan alınandan daha güzel oluyor Mimoza, dene bence de :)

      Sil
  11. Hasta da olsan canım bir şey yapmak istemese de kadınlar evdeki işleri bir şekilde hallediyor. Halletmek zorunda gibi hissediyor. Grip olunca yatan ve hiçbir şey yapmayan erkek rahatlığından istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de istiyorum ondan Şule. Bir de hastasın yapma sen demez mi, yahu kim yapacak o zaman? Hastasın hayatım ben yapayımı duyamadık hiç.

      Sil