41

Ekim 12, 2011


Bugün benim doğum günüm :)

Yorumlarda tam kırk bir tane maşallah görmek istiyorum :)

Şımartın biraz arkadaşınızı canım....

Herkese günaydın...

Sevildiğimizi hissettiğimiz, harika bir güne açılsın sabahımız ....

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Maşallah Handan ablacım. Şimdi 41 lerin sebebi belli oldu. Günaydın ve DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.

    YanıtlaSil
  2. 41 kere maşallah , 2. 41 yıllara girilen bu günde , ikinci yarın daha bir mutlu ,daha bir huzurlu , kocişinle,oğluşlarınla ,annişinle ,kardeşinle ,bizimle ve yeni yeni şiirler,kitaplar ,filmler ,fotoğraflar, mevsimler , sebzeler , meyveler ile , daha adının sayamadığım ne varsa gönlünden geldiği gibi ve gönlünce seninle olsun canım arkadaşım ...

    Seni çooook seviyoruz...
    any

    YanıtlaSil
  3. Aaaaa :) benim jeton yeni düştü... İyi ki doğdun Handan, 41 kere maşallah!! :D

    YanıtlaSil
  4. 41 kere maşallah, nice sağlıklı, mutlu yıllara...

    YanıtlaSil
  5. Yaa benim sabah yazdığım yorum niye gözükmüyor ki?

    Nice nice yaşlara. 41 kere maşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim canlarım.

    YanıtlaSil
  7. iyi ki dogdun zamanı yıllar önce saf dışı bırakan Sevgili Handan :)

    Sevgiler, Ayşe&Irmak

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Ayşecim.

    YanıtlaSil
  9. Günaydın Handancım.

    Nice nice güzel yıllara sağlık içinde yavrularınla,eşinle birlikte...

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Ebrucum :)

    YanıtlaSil
  11. 41 kere masallah.

    Kursad

    YanıtlaSil
  12. geçmiş doğum günün kutlu olsun handancım:))erken erken dedim şu kızın doğum günü benden önceydi ama ne gündü acaba? gele gele bugüne kadar geldim:))dilerim bu yaşından memnun olursun demişti bir dostum bana, ben de aynı dileği senin için diliyorum. bu yaşından çoooook memnun kalırsın dilerim:))iyi ki doğmuşsun handan;))

    YanıtlaSil