Pamuk Eller Klavyeye

Kasım 10, 2011

Kitap fuarına gideceğim canlarım, hep bildik yazarlarıma takılmayayım, değişik birşeyler de okuyayım diyorum. Haydi, "Bunu kesin okumalısın" dediklerinizi yazın.

Bu arada fuara gitmeyi düşünenlere bir tüyo vereyim. Sadece kitap ismiyle değil, muhakak ama muhakak yayınevinin de adını öğrenerek gidin, valla o kalabalıkta hiçbirşey bulunamıyor yoksa. Bak bu iyiliğimi de unutmayın.

Ben kitap tavsiyelerini bekliyorum şimdi :D

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Cocuklar henüz okumadiysa Momo (Kabalci Yayinevi). Cocugum sana aliyorum, annesi sen oku :) Git, gez, gel, asil ben senin tavsiyelerini merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Aaa, okumamıştık, konusu çok güzel gözüküyor, onu da listeye ekliyorum. (Dikkat edersen okumamıştık diyorum, ben onlardan önce okuyorum çoğu zaman kitaplarını, onlar okuyana kadar sabredemiyorum :D)

    YanıtlaSil