Gözü Dönmüş Kitap Kurtları :)

Kasım 18, 2011

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Süpermiş.Hepinize iyi okumalar...

    YanıtlaSil
  2. Adam Blade'in Canavar Peşinde serisi bizde de var. Büyük oğlanın bugüne kadar okumaktan en çok zevk aldığı seri. Kara Şövalye'nin Büyüsü ve bazı Tübitak kitapları da tanıdık... İki oğlanla çok ta şaşırtıcı olmasa gerek bu benzerlikler..Şairin Romanı'nı her kitapçı ziyaretinde ille bir elime alıp, okşayıp iç geçiriyorum ama almadım daha :D O ejderhalı olanların kalınlığına bakarak senin olduğunu varsayıyorum Handan. Çok ilgimi çektiler bak... :) Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Çenebaz.

    Oğlanların kitaplarını ben de keyifle okuyorum valla :)Şairin Romanı'na ben de çok uzanmıştım. Fuarda fiyatlar bayağı uyguna geliyor, bitmeden yetiş Selencim.

    YanıtlaSil