Ve Diğerleri

Kasım 04, 2011

Liam Neeson
Nell geliyor aklıma ilk olarak ama hangi filmi olsa severek izlerim.

 Dustin Hoffman
Yağmur Adamı kim unutabilir ki? Kramer Kramere Karşı'yı.

 Bruce Willes
Mavi Ay'da ilk defa görmüştük. Zor Ölüm serisine bayılırım. 6. His .

 Jean Reno
Leon'daki hali unutulmaz. Bir de eşi ölmekte olan bir adamın ona kızının yanındaki mezarı almaya çalıştığı filmi vardı, çok komik ve güzeldi. Roseanna's Grave. Tavsiye ederim izlemediyseniz.

Eric Bana
Truva'da Brad Pitt'i gölgede bırakacak kadar karizmatikti.

 Kurt Russel
New York'tan kaçıştaki Snake . Kaç kere seyrettim bilmiyorum.

 Jeff Bridges
Yetenekli ama Oscar alamamış aktör sıfatını nihayet geçen yıl kaybetti. En son  "Çılgın Kalp"te izledim. Film de country müzikler de güzeldi.

 Antonio Banderas
İlk Bağla Beni'de izleyip bayılmıştık. Desparado da çok güzeldi. Dur bu posta onun şarkısını koyayım.

 Ralph Fiennes
İsmi lazım değilden de önceydi İngiliz Hasta'ydı kendisi.

Mel Gibson
Mad Max gibi delisi var mı bilmem :) Bir de Macera komedi filmlerini severim. Çok uzun filmlerini sevmiyorum :D

Ay daha devam edecek, sonu gelmiyor bunun :)

Benzer yazılarım

0 Yorum yap