Listem

Kasım 11, 2011

Dün Cumhuriyet Gazetesi'nin kitap ekiyle haşır neşir olarak bazı kitaplarımı seçtim. Sonra da internetten macera kitaplarımdan aradım. İki seri buldum. İkisini de alamam herhalde ama dursun listemin bir köşesinde :)

Cumhuriyet - Turgut Özakman(Hâlâ okumamıştım, hazır gitmişken alayım)

Öfkelenin - Stephane Hessel

Bir Çift Ayakkabı - Sunay Akın

Şairin Romanı - Murathan Mungan (Bu da her kitapçıya gittiğimde elimin uzandığı ama sonraya kalan kitaplardan)

Bir Asal Sayı Bir Kareköke Dedi ki - Marcus Du Sautoy (İsmine bayıldım, matematiğe de bayılırım zaten)

Onaylanmamış Otobiyografi - Julien Assange

Elenium Serisi- David Eddings

Karabüyü Serisi- Trudi Canavan

Çocuklar kendi kitaplarını seçiyorlar zaten ama ben de bu çocuk kitaplarını seçtim.

Dedemin Sihirli Dükkanı - Miyase Sertbarut

Uç Diyar Maceraları - P.Steward- C. Riddell

Momo - Michael Ende (Teşekkürler Evren)

Şimdilik bu kadar.

Hımm, benim gibi kitap ismi arayanlar, kitap etiketi altında yazdıklarıma göz atabilirler.

Benzer yazılarım

0 Yorum yap