Üç Boyut

Kasım 14, 2011

Dışarda yürürken aklım hep havada oluyor benim. Ağaçların yeni çıkan yaprakları, yeşil yaprakları, sararmak üzere olanlar, sade dallar... Rüzgârda oynamaları, sesleri, yağmurda damlaların süzülmesi. Her mevsim, her an başka güzel oluyor.






Bir düşünüyorum bazen;üç boyutlu gözlükleri takıp Avatar filminin nefis ortamından etkilenen kaç kişi dünyamızdaki bu güzellikleri fark ederek yaşıyor. İşe giderken, bakkaldan dönerken, okul bahçesinde, mutfak penceresinin önünde... Her an elimizin altında. Çok boyutlu. Elini uzatıp dokunacağın kadar yakın. Hemen orada ....



Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. hepsi pek güzel, cok hos fakat bu kez asil gören göze hayran oldum.

    YanıtlaSil
  2. öncelikle bu güzel kareleri yakalayan kişiyi tebrik ederim her bir kare birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  3. :) Teşekkür ederim Evrencim. Senin de gözünden hiçbirisinin kaçmadığına eminim.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Şerifecim, yakında ağaç fotoğrafçısı diye kartvizit bastıracağım kendime :)

    YanıtlaSil
  5. O son sarı fotoğraf müthiş çıkmış.

    YanıtlaSil
  6. İzmir'deyken mutfak penceremin önünde duran sevgili nar ağacımın sonbahar kıyafeti. Bir karıştı onu diktiğimizde, 10 yıl çocuklarımla birlikte büyüdü, ben de onun her haline hayran oldum :)

    YanıtlaSil