Özel İstek Üzerine Daniel Day Lewis

Kasım 03, 2011

Önce Var Olmanın Dayanılmaz Hafifliği miydi seyrettiğimiz yoksa Mahikanların Sonuncusu mu bilmiyorum.


Her daim karizmatik.


Bu da Mohikanların Sonuncusu filminin nefis müziği eşliğinde filmden görüntüler.



Herkese günaydın.

Gönlünüzden geçirdiğiniz gibi bir güne açılsın sabahınız...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. akif'in sevgi3 Kasım 2011 09:09

    kız kocan kıskanmıyor mu hergün bir yakışıklıyı yazıyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. Kendim için bişi yapıyorsam namerdim Sevgicim. Hem biz burada onların oyunculuk yeteneklerinden bahsediyoruz di mi :D

    YanıtlaSil
  3. hee di:)) günaydın handan:))

    yorum yazdım ama benim koca kafalı notebookum iyice kafayı yediği için istediğinde açılıyor, istediğinde kapanıyor. istanbula yakınlarda geleceğim ama geldiğim günlerde burada da olmam gerek. nasıl yapacağım hiiiiiiç bilmiyorum.benim istanbula gelişlerin acaip hızlı, yorucu ve karmaşa içinde geçmekte.o sebepten yakın zamanda sanırım seninle görüşmemiş imkansız değil ama çoooook zor:))baharda inşallah;))seninle görüşmeyi çok isterim...

    YanıtlaSil
  4. Tamam canım, bekliyorum ben :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkürleri bir borç bilirim arkadaşımmmm...

    Tabiki oyunculuklarını konuşuyoruz... :) Daniel Day Lewis'in Sol Ayağımdaki muhteşem performansını kaç oyuncu çıkartırdı...

    Any

    YanıtlaSil