Ve Diğerleri 2

Kasım 05, 2011


 Kevin Costner
Kurtlarla Dans etmeden önce, Düşler Tarlası'nda bayılmıştım ona.

 Kevin Spacey
(Adaşlar yanyana gelmiş)
American Güzeli'nde dikkatimi çekmişti ilk. Seven'ın psikopatının da o olduğunu sonradan fark etmiştim :)
Patrick Swayze
İlk aşk ilk dans... Gittiğim ilk sinema filmiydi .
Paul Newman
Annemle arada yeniden yeniden seyrederiz Kızgın Damdaki Kedi'yi.
Robert Redford
Son Kale'de hâlâ yakışıklı ve karizmatikti.
Robin Williams
İlk "Nanu nanu" derken tanışıklığımız vardır kendisiyle, sanırım buradakilerin hepsinden eskiye dayanıyor. Şimdiki hallerini çok sevmiyorum nedense ama "Hey captain my captain" ve "Güüüünaydııın Viyetnammmm" asla hafızalardan silinmeyecek .

Hugh Grant
Gülüyorum ben bu adama çok.
Jack Nicholson
Benden Bu Kadar'ı seyretmek yeter.
George Clooney
Nerdesin Be Birader geliyor aklıma ilk.
Sean Connery
Yaşlı halini daha çok seviyorum sanırım. İskoçyalı'daki Ramirez, İndiana Jones'daki baba :)
 Biraz düşünsem bir sürü insan daha gelecek aklıma.
Bu postu da Neredesin Be Birader'den bir şarkıyla bitirelim.

Benzer yazılarım

0 Yorum yap