Mickey Rourke

Kasım 04, 2011

Böyle hilkat garibesi gibi olmadığı zamanlar vardı eskiden.

Bütün filmlerini izlerdim.

İlk Bar Kelebeği'nde bayılmıştım ona. Sonra Angel Heart.

Çok güzel ağlardı.




Bir vize dönemi sonrası tüm kızlar toplanıp Yakışıklı Johnny filmine gitmiştik kafa dağıtmak için. Tüm film boyunca yakışıklı gözüktüğü 10 dakika falan vardı. Yıkılmıştık :) Nerden bilebilirdik adamın gerçek hayatta da o hale düşeceğini.



Şarkı biraz sıkıcı ama izlerken şarkıyı pek duymadım, zamanda yolculuk yaptım sanki :D

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. ben de aynı fikirdeyim , bu insan nasıl o hale geldi diye ...

    any

    YanıtlaSil
  2. Ne yakışıklı bir adamdı bu yaaa ne yaptı kendine??
    Bizde az sürünmedik onun için,sinemaya bayanların gitmediği bir memlekette onu görmek uğruna.:))

    Bu arada Günaydın Handancım:))eee anca oldu.saat 11.57

    YanıtlaSil
  3. Video kiralayan yerler vardı ya eskiden, hep gidip onun filmlerini kiralardım. Hatta bir gün adama yeni Mickey filmi gelmedi mi diye sorduydum da bana garip garip baktıydı önce. Çok sonra eve gelince anladım adamın Mickey'i miki anlayıp başka filmlerden istediğimi sandığını :D

    Günaydın Ebrucum :)

    YanıtlaSil