Gary Oldman

Kasım 01, 2011

Tamam biraz moral toplayalım.

Bu haftayı sevdiğim aktörlere ayırıyorum. Bu aktörlerin bir filmde oynaması benim o filmi seyretme nedenim olabilir . Zira kesin güzel bir filmdir ve kesin harika oynuyorlardır :)

 Bir numarada Gary OLDMAN var.

Her filmde farklı bir karaktere rahatça bürünebilir. İlk olarak İmmortal Beloved'da dikkatimi çekmişti sanırım. Bu kadar mı güzel Beethoven olunur.







Bu da filmlerinden sahneler eşliğinde harika bir şarkı. Arkanıza yaslanıp keyfini çıkartın derim ben :)

Herkese günaydın.

Sağlıklı bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Handancım Günaydın;)

    Johnny'i her daim gary'e tercih ederim...Her haliye her şeyiyle çekici zira!;)

    Bir şey soracağım neden bazı postların altında yorum kutucuğu yok?Misal Johnny postu?

    Harika bir güne açılsın sabahın:P

    YanıtlaSil
  2. Johnny benim de kimse yorum yapmasın diye yaptıydım Banucum :D

    Senin de akşamın harika geçsin canım :D

    YanıtlaSil