Bizim Evin Halleri

Kasım 28, 2011

Ağabeyine söz vermiş bir gün önceden bir oyunu oynamak için. Ama tabi cıvızlıyor bugün. Tiz ve oldukça rahatsız edici sesi ile yemek masasında mızıldanıp dururken "Yemeğinizi yer misiniz?" diye (Tabi bu kadar nazik bir biçimde değil:) olaya müdahale etme gereği duydum. Gel gelelim bir iki dakika sonra yeniden başladı mızıldanmalar. Durum uzayınca Metehan olaya el attı:

Metehan- Tamam şimdi bunu konuşmayalım yemeğimizin tadını çıkartalım.
Bilgehan- Yemeğin tadı mı var ki zaten.

(Ispanak yiyorlardı da:)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. oyyyy bunlara hep et olacak zatenn. sebzeden yemek mi olur :)))))
    3 gün üstüsüte sebze yapsam 10 gün oluyor adı :))

    sende bir daha ıspanağa tat ver şekerim :)))

    YanıtlaSil
  2. Hahaha alem bunlar. Demek bu yaştan başlıyor bu erkeklerin ot düşmanlığı. :) Ben de ne pişirsem şaşırıyorum bazen. Ama yaramazlık yaptıklarında "Akşama kapuska yaparım bak" deyince hemen uslu uslu oturuyorlar. Çok etkili bir koz tavsiye ederim :D

    YanıtlaSil
  3. Aynen öyle Öziicim, hayır o kadar uğraşıp temizleyip pişirdiğimize yanıyorum :)

    Selen komik birşey diyeyim mi benim küçük oğlum (büyük ihtimal kıymalı olduğundan) kapuskayı seviyor :D

    YanıtlaSil