Şerefe

Kasım 30, 2011

Aslında ne yalan söyleyeyim şarap fabrikası denilince eski usul fıçılar falan hayal etmiştim. Gel gelelim üzümün salkımını koyunca tanelerini ayıran makina bile yapmışlar azizim. Şarapla aramız pek iyileşmedi, ne kadar denesem de beğenemedim bir türlü. Ama isteyenler buyursun doya doya içsinler anacım :D


Şarap olunca Hayyam olmaz mı orada?

"Bulut geçti, gözyaşları kaldı çimende
Gül rengi şarap içilmez mi böyle günde?
Bugün bu çimen bizim, yarın kim bilir kim
Gezecek bizim toprağın yeşilliğinde. "
Ömer Hayyam

Sağlığa, mutluluğa, dostluğa, sevgiye, anlayışa, güzelliğe, doğaya, şerefe :)

Not: Çekimi taaa Fransada'yken yapmıştım. Ama cep telefonunu yamuk tuttuğum için koyamamıştım bloğa. Neyse ki benim gibi aklı bir karış havadalar için youtubecuğum onu düzeltiyorumuş :)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap