Ziller Çalacak

Kasım 24, 2011

Zil çalacak...
Sizler derslere gireceksiniz bir bir
Zil çalacak, ziller çalacak benim için,
Duyacağım evlerden, kırlardan, denizlerden;
Ta içimden birisi gidecek uça ese...
Ama ben, ben artık gidemeyeceğim.


Zil çalacak...
Siz geminize, treninize gireceksiniz bir bir
Zil çalacak, ziller çalacak benim için,
Duyacağım iskelelerden, istasyonlardan bütün;
Ta içimden birisi koşacak ardınızdan....
Ama ben, ben artık gelemeyeceğim.


Sonra bir gün bir zil çalacak yine
Hiç kimseler kimsecikler duymayacak,
Ne sınıflar, ne iskeleler, ne istasyonlar, ne siz...
Ta içimden birisi kalacak oralarda
Ben gideceğim.


Zeki Ömer DEFNE

Benzer yazılarım

1 Yorum yap

  1. Ne zaman okusam her seferin de bir kere daha etkilendiğim şiirlerden birisidir , hep aynı etkiyi bırakan , Zeki Ömer Defne'nin bu şiirle bendeki yeri ayrı, zillerin hep güzel şeylere çalmasının herkese temenni ediyorum ....Öğretmenler günü bütün öğretmenlere kutlu olsun , hepsinin öpülesi ,koklanası ellerini öpüyorum ,ayrıca babacığını da yad ediyorum ,
    any

    YanıtlaSil