Oh

Kasım 16, 2011

Dün akşam UB40'nin Red Red Wine'ı çıktı radyoda. Kürşad'la dinlediğimiz başka bir şarkısı olduğunu hatırladık ama ne olduğunu çıkartamadık önce. Bir tek siyah beyaz pervane görüntüsü geldi gözümün önüne. Sonra o melodiyi buldu. Deminden beri de hangi şarkı olduğunu arıyorum. Bir kelimesi bile gelmedi aklıma. Nı nı nı nı nı diye de şarkıyı bulamıyorsun ki. Sonunda bana manalı gelebilen bir cümle yazdım veee : Da daamm. Gelgelelim şarkıda o cümle hiç geçmiyormuş, nasıl çıktı ben de bilmiyorum valla :D

Olsun.

Oh... Şimdi tekrar tekrar dinleyeyim.

Çalıyor işte, siz de dinleyebilirsiniz.

Günaydın,

Bol kahkahalı bir güne açılsın sabahımız :D

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. UB40? Red Red Wine?
    Handaaan! Sen yaslisin!
    Keza ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Ha ha ha :D Yani, çok küçücüktüm onları dinlerken, ninni niyetine kullanırmış annem :P

    YanıtlaSil