Sonbahar

Kasım 25, 2011

Ben her gün büyülenmiş gibi bu sarının ve yeşilin her tonunu seyrediyorum :D

Yaşamak o kadar basit ve güzel bir şey ki aslında.

Yürürken elimi değdiriyorum gövdelerine.

Yaprakların üzerine basıyorum.

Çıtır çıtır, hışır hışır, cıvıl cıvıl...

Derin bir nefes çekiyorum içime. Soğuk hava uyandırıyor uyuyan hücrelerimi.

Yaşamak o kadar basit ve güzel bir şey ki aslında.

Bitti artık dediğinde bile yeniden başlayacağını bildiğin.

Sararan bir yaprak olup sürüklenmeye izin ver arada kendine. Emin ol yeniden filizleneceksin...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. senin bu sarı ton çekimlerine bayılıyorum.Daha öncede yayınlamıştım bir sarı yaprak...
    Tünaydın Handancım.

    YanıtlaSil
  2. İyi akşamlar Ebrucum :) Sarı yapraklar, hele ki ışıkla, en sevdiğim görüntü oluyor. Sanırım sık sık çekiyorum :) Bunlar, dün evimin penceresinden çektiklerim :D

    Sen de harikasın Banucum :)İçimiz açılsın biraz dedim, iyi yapmışım di mi :D

    YanıtlaSil