Açık Mektup

Kasım 17, 2011

Aylinim balım. Nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum. Ama en son senin telefonun kaydettiydim ya yine hani, hani sen "Ne diye her defasında tanımaz tanımaz buyrun diyorsun" dedikten sonra, hah işte o numara bende var mı bilmiyorum. Ama olayı çözdüm. Bak şimdi, ben zırt pırt telefonumu suya düşürüyorum da ölüyor ya - en son satıcı kıza sordum o özellikleri boş verin su geçirmezi yok mu bunların diye, bana manasızca baktı, uzatmadım artık- kaydettiğim numaralar da hep telefon hafızasında durduğu için kayboluyor. İşte o yüzden ben kartı her yeni telefona geçirdiğimde hooop eski numaralar hortluyor.

Bu açıklamayı yapıyorum zira bloğuna giremiyorum davetsiz girilmez diyor, maillerin arasında hangisi işleyor bilmiyorum, ay çatlayacağım, nerdesin kızım?

Neyse, konunun özüne gelirsek:

İYİ Kİ DOĞDUN. NİCE HARİKA SENELERE CANIM....

Benzer yazılarım

0 Yorum yap