Hasta Pasta

Kasım 30, 2011

Bir doktora gitsem iyi olacak ama doktora gitme özürlüyüm ben. Gerçi gitmeyi başardığım zamanlarda da aldığım cevaplar pek iç açıcı değil:

  • Ayak parmağımda bir sorun vardı 20 sene önce. Yoktu sorun falan aslında bir gece yattım ertesi sabah topallayarak kalktım. Üç doktora gittim, hepsi farklı şey söyledi. Sonuncusu kesip biçmiyor diye onun dediğini uygulamaya karar verdim. Aslında en verimli doktor randevum bu oldu. En azından bir cevap aldım :)

  • Yıllar içinde biraz toparlanmış olan aynı parmağı 10 yıl sonra, sahilde kuma gömülmüş bir taşa çarpmak suretiyle yine harab ettiğimde rontgene bakan doktor bunda birşey yok diye tutturdu. Allah Allah, ayağımın üzerine basamıyorum, nasıl birşey yok?

  • Dizime arada bıçak sokuluyor diye gittiğimde, buz koy cevabını aldım.

  • Elim tutmuyor, anahtarla kapı bile açamıyorum, birşey tutamıyorun sol elimle dediğimde "Neden solu kullanıyorsun?" sorusuyla karşılaştım. Neyse kan testleri falan sonunda romatizma olmadığımı öğrenerek eve döndüm. (Sorun mu neymiş, ne bileyim ?)

  • Bacağımda zona çıktığında, ne olduğunu anlamayıp ama inatla beni cildiyeye sevk etmeyen doktorun kafadan yazmış olduğu bir ilaç için bunu kullan geçmezse sevk ederim sözü üzerine ilaç milaç kullanmadan geçmesini bekledim.

Şimdi de bacağım kasılıyor, yegâne keyfim olan hızlı yürüyüşleri bırak yavaş bile zor yürüyorum. İhtimal belimde bir sorun var. Ama hiç doktora gidesim yok...

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. hiç akıllı bir seçim değil...
    bırakılan şeyler, genelde zaman içinde katlanarak büyür ve çözülmez hale gelir
    aman aman, sağlık bu

    YanıtlaSil
  2. Aman Handan artık hiç bir şey ihmale gelmiyor , Biliyorum ve çok da iyi anlıyorum , sorsan inan farklı değilim ama birinin bizi sürükleyip götürmesi gerekiyor... İst . olsaydım bu kesin ben olurdum...
    Kalk hadi kalk kalkk...

    YanıtlaSil
  3. Görmezden gelirsem belki geçer diye umut etmekteyim kızlar :)

    YanıtlaSil
  4. ıh ıhh olmuyorrr kabul etmekte zor ama olmuyorr kalk Handanım hadiii..

    Bak bende yakınlarda kardiolojiye gitmeliyim , sallıyorum ama mecburum şakası yok...

    YanıtlaSil
  5. Ben de senin gibiyim Handan. Sevmiyorum doktor, hastane, ilaç işlerini. Ayakların için Solgar'ın Kalsiyum, Magnezyum, Çinkolu vitaminini tavsiye ederim. Cal. kemiklere, Mg. ayak kasılmalarına Zn. ise bağışıklık sistemine iyi geliyor. Hele kışın zn. bayağı iyi geliyor, daha az hasta oluyor sanki insan. Bitkisel bir vitamin olduğundan da gönül rahatlığı ile kullanabilirsin.

    YanıtlaSil
  6. En son normalde 1 mm olması gereken bir kitleyi , 2 kilo karpuz büyüklüğüne geldiğinde doktora giden ve apar topar ameliyat edilen bendeniz seni çok iyi anlıyor arkadaşım ,

    Ancak sorun şu ki iyi doktoru bulmak kolay değil ,ancak ihmal de bir o kadar tehlikeli , Okmeydanı devlet hastanesinde görüntüsü deli ,ancak tedavisi kuvvetli bir doktor hatırlıyorum, annemin belini düzeltmiş idi, adının bir yerlerden bulursam ve hala orda ise sana iletirim,
    yine ne varsa devlet hastanelerinde var...

    Allah düşürmesin , ancak maalesef onlara ihtiyacımız oluyor, bünyeleri sağlam tutamadığımız için ,biraz rektifiye lazım...
    any :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Çenebaz. Sanırım benim durumum vitaminleri aştı artık ama yine de alıp deneyeyim.

    Anyciğim oralardan konuşacağına gel de şu arkadaşını doktora götür anacım. Adını bilmediğimiz yabancıları bile götürmüşlüğün vardır, bilirim :) (Neyse bu arada hastane de sitenin yan tarafında onu çaktırmıyorum artık :)

    YanıtlaSil
  8. Bildiğin birçok şeyden biri de bu tabiki :)

    Hastane konusuna gelince ben bu işe de bir el atıp sana adam gibi bir doktor bulayım , senin bunu becereceğin yok, elinden tutmak lazım ...
    (Bu arada yan tarafında bir değil iki adet hastane var ,benden kaçmaz güzelim , unutma ki hastanelerin kitabını yazarım :))))

    Hatta ve hatta iki tane de başka hastalıklarda uzman olan var:))))

    Any

    YanıtlaSil
  9. 2 hastahane?
    utanınız der, çekilirim :)

    YanıtlaSil