Subuk

Mayıs 02, 2006

Sol omuzum ağrıyor. Omuzum yazılmaz öyle, u düşer omzum olur. Düşen "u" ları kimse arayıp sormaz sonra, ne yaparlar ne ederler bilinmez. Belki yediğim tatsız tutsuz bisküvi adlı şeyin sUntasında yer buluyorlardır kendilerine. Bisküvi dedim de, okulda "püsküvüt" diye yazılır değil mi diye soran arkadaşım geldi aklıma. Gülümseyecektim ama o sırada da cümledeki " dedim, diye, değil mi, diye" yığıntısını düzeltmek için ne yapabileceğimi düşünmeye daldım.

Aman, bırak dağınık kalsın.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Amaann bencede.bırak dağınık kalsın.O güzel kafanı yorma.

    YanıtlaSil
  2. enteresan!!
    bu türde bir yazı çeşidi var mı acaba literatürde?
    hoşuma gitti de:))

    YanıtlaSil
  3. yok yok omuzum yazılır omzum okunur çok bilmişlik yapasım geldiydi, öyle diyorlar bana desiiiinleerrr :P
    vakitsiz kaldım uğrayamadım iyiyim öperim :)
    demir leblebi

    YanıtlaSil
  4. Haklısın Emel :)

    Bu da böyle çok özgün (!?!)bir tarz işte İvriz, yazacak birşey bulamadığımı belli etmemeye çalışıyorum :)

    Kız Demir Leblebi, okumazsam küsüp gidiyor benim U lar. Hayır okumayacağım, niye yazıyorum di mi?
    Ho ho ho..

    YanıtlaSil