Gelincik Tarlası

Mayıs 25, 2006


Bu fotoğrafın altına en iyi Burcu'nun sözleri gider...

"Hala kıpkırmızı gelinciklerin arasından, güneşe karşı yürüyen o küçük kızım ben. İleriyi görmeden, yalnızca güneşin sıcaklığını hissedip, gelinciklere dokunarak ilerliyorum. Ve ben burada çok mutluyum..."

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Ne güzel bir sürpriz bu Handan'cığım. Bayıldım fotoğraflara. Sanırım bütün gün gülümseyeceğim:)

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğine sevindim Burcu :)

    YanıtlaSil
  3. Bu sene gezerken o kadar çok gördüm ve fotoğrafını çektim ki Joone. Üstelik her defasında aynı şekilde etkileniyor insan, çok güzeller.

    YanıtlaSil
  4. burcu eline ve yüreğine sağlık.. senin güzel yazın ve handanın güzel resmiyle muhteşem bir ikili oluşmuş..
    iyi günler dilerimm..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Handan.Ne güzel görünüyorlar , Burcu'nun sözleriyle birlikte çok hoş olmuş.
    Bende gelinciklerin resmini çektim geçenlerde , bloguma koyacağım fırsat bulursam :)

    YanıtlaSil
  6. Zehra, sözler çok güzel değil mi gerçekten de .

    Firefly, bekliyorum senin fotoğraflarını :)

    YanıtlaSil