BİR yaşında

Mayıs 15, 2006


Benim gibi yaşgününü kutlayan bir çok blog vardır bugün .

Nice yıllara :)

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Nice yıllara handancığım,seninle olmak harika.

    Bu arada Şirinceyi ben de çok beğenmiştim, yaşanılası bir yer.

    YanıtlaSil
  2. sizi hergün okumak bana moral veriyor. nice mutlu yıllara
    neslihan

    YanıtlaSil
  3. bugün değil yarın kutlayacağım:)

    nice yıllara:))))
    ben en çok, burada günaydın demeyi seviyorum.
    günaydın:))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Aslı, benim için de sizlerle hep beraber olmak gerçekten çok güzel. Hoşgeldin bu arada.

    Sağol Neslihan :)

    Günaydın İvriz :)

    YanıtlaSil
  5. Nice yıllara Handan.Yazılarını okumak beni çok mutlu ediyor.Çok güzel şeyler bulup,fotoğraflayıp yazıyorsun.Ne güzel.Bende hazıra konup bigüzel okuyorum ve mutlu oluyorum.İnsanları mutlu etmek senin doğanda olsa gerek..Tekrar nice yıllara..

    YanıtlaSil
  6. Metebilge.blogspot.com'un ( BİR )1.yıldönümünü kutluyor daha uzun yıldönümler diliyorum.Seninle tanışmak güzeldi Handan
    Nilüfer

    YanıtlaSil
  7. Emel, burada sizleri görünce uzaklar azalıyor sanki. Okuyanlar olduğunu düşündükçe ben de yazmaya devam ediyorum keyifle.

    Teşekkür ederim Emre.

    Seninle tanışmak da çok güzel Nilüfer. Anneler günü tebriğin için de teşekkür ederim ayrıca :)

    YanıtlaSil
  8. Aaa.. Ne güsel yahu.. Bir yaşına bastın ha.. En aktif, en pozitif blog olarak seni kutluyor, nice 25.000 ziyaretçilere diyorum.. Sevgiler efendim.

    YanıtlaSil
  9. Nice güzel bloglamalara..
    Sonsuza kadar..

    YanıtlaSil
  10. Nice yıllara canım arkadaşım.İyiki buradasın,iyiki yanımdasın..

    YanıtlaSil
  11. Canım Handan'cığım..

    Uzun yıllar yazman dileğiyle..:))

    YanıtlaSil
  12. Nice nice yıllara. Hep yaz olur mu?

    YanıtlaSil
  13. Nice bir'lere inşaallah..
    Ne çabuk geçi değil mi ?:)
    Yok yok söylemekten imtina ediyorum ama kabul etmek gerek yaşlandık:)
    Gerçi ben daha bir bile olamadım ama yaşlandım gibi;)

    YanıtlaSil
  14. iyi varsın nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  15. benim doğum günüm 4 temmuz.tom cruise gibim..
    yok filmi gibim yani..
    allah seni başımızdan eksik etmesin..tom cruıse da eksik olmasın..

    YanıtlaSil
  16. Çektiğin fotoğraf kareleri ve o kareleri daha da anlamlı kılan cümlelerini bizimle paylaştığın için teşekkür ederim.Her gün yeni "BİR" sayfa buluyorum. Pozitif yaydığın enerji herkesi okduğum kadarıyla etkisi altına alıyor:D Devam diyorum. Ellerine sağlık. Nice BİR'lere...

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  18. ben var yine geç kalmak :(
    gözden kaçırmak :(
    kendime sinir olmak :(
    v.b.
    yazdıkların duyuldu,kitap da olsun inşallah.1 kere bile gönül kırmadan bugünlere gelen seni tanımaktan çok mutluyum.insan olmak ne güzel bir şey Handan.seni hep insanca hatırlayacağım.

    candan

    YanıtlaSil